viteski.ba logo
Zrak u vitezu
OGLAS
Vrijeme objave: 13.10.22 @ 21:52

Učenici II.4 i III.4 odjela Srednje škole ,,Vitez” (smjer prehrambeni tehničar) danas su u sklopu terenske nastave posjetili proizvodne pogone prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo u Sarajevu. Učenike je vodila profesorica prehrambene skupine predmeta Katarina Vidak.

OGLAS

U sklopu obilaska posjetili su nekoliko pogona, točnije pogon proizvodnje kruha i tosta, pogon slastičarnice (proizvodnja kolača) i pogon proizvodnje brašna.

Oglas

U prvom pogonu proizvodnje kruha i peciva radi se i proizvodi uglavnom u trećoj smjeni (da bi kruh na policama trgovina bio svjež ujutro), pa su učenici vidjeli proizvodnju pakiranog tost kruha, točnije način zamjesa tijesta, oblikovanje, fermentacijske komore o kojima su učili, zatim velike peći, proces hlađenja, rezanja i pakiranja te pasterizaciju gotovog proizvoda.

U pogonu proizvodnje kolača, Klas d.d. uglavnom proizvodi tradicionalne kolače, pa su učenici vidjeli kako se prave tulumbe, baklave, čupavci, puslice, ružice i dr. Učenici kažu da tu nisu samo promatrali proces rada, nego su uspjeli i kušati neke poslastice. Jer, tko bi svemu tome odolio?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na kraju svog obilaska, posjetili su i proizvodnju brašna te se upoznali s načinom pakiranja i skladištenja.

Učenicima je tijekom obilaska na raspolaganju bio dežurni tehnolog koji je srdačno odgovarao na sve upite ili nejasnoće. Ovi budući prehrambeni tehničari mogli su iz prve ruke vidjeti praktičnu primjenu znanja koja su teoretski usvojili u školi iz većine stručnih predmeta.

Nakon obilaska proizvodnje, ljubazni domaćini su učenike ugostili u svojoj kantini te ih počastili ručkom i Klasovim slatkišima.

Profesorica Vidak i učenici se zahvaljuju upravi i zaposlenicima Klasa na gostoprimstvu, suradnji i pruženom teorijskom i praktičnom znanju. Domaćini su ih pozvali u ponovnu posjetu, a sudeći po ovom iskustvu, to bi sigurno bilo lijepo i korisno ponoviti u budućnosti. Bravo!

Izvor: Fb/ Srednja škola ,,Vitez”

Oglasi
LM