Kraš je u novoj kampanji kultnom keksu pored samog naziva Domaćica odlučio dodati zanimanja žena poput “pravnica, menadžerica, programerka” kako bi educirali mlađe generacije o važnosti pravedne podjele kućanskih poslova.
Keks Domaćica stekao je status kultnog na prostoru Balkana, a posljednjom kampanjom kompanija Kraš pokušala je “osuvremeniti” proizvod koji nosi naziv uloge koja se u prošlosti isključivo vezala za žene.
“Cilj je naše nove kampanje je podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obaveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju”, poručili su iz kompanije u izjavi za Index.hr.
Nova ambalaža keksa privukla je pažnju korisnika društvenih mreža, a mišljenja oko “moderne Domaćice” su prilično podijeljena.
Dok neki smatraju da je kampanja pokušaj “političke korektnosti” koji nije dobro prošao, drugi su ipak poručili da je svaki pomak naprijed dobar.