spot_img
spot_img
spot_img
Vitez
oblačno
4.2 ° C
4.2 °
4.2 °
98 %
1.6kmh
100 %
Čet
4 °
Pet
8 °
Sub
10 °
Ned
8 °
Pon
13 °

Kandidati na izborima suočeni s problemima: Facebook ne odobrava političke oglase u BiH?

- Oglasi -
- Oglasi -

Kandidati na Općim izborima u Bosni i Hercegovini koji su odlučili svoju kampanju voditi putem plaćenih oglasa na Facebooku ostali su zaprepašteni kada im je Facebook počeo odbijati oglase. Kao razlog naveden je da sadržaj oglasa ima politički karakter i da je neophodno da prođu proces verifikacije.

Naime, Facebook od političkih subjekata/pojedinaca od ove godine traži da pošalju svoju osobnu iskaznicu ili drugi dokument (putovnica, vozačka dozvola…) kako bi izvršili proces verifikacije svog profila.

- Oglasi -

Pored toga, neophodno je da dostave podatke o sebi ili kompaniji, agenciji koja će voditi njihove oglase. I broj telefona je potrebno verificirati, tako što ih “pozovu” iz Facebooka i izdiktiraju jedinstveni kod kojim potvrđuju njegovu vjerodostojnost.

- Oglasi -

Podaci o osobi ili agenciji koja vodi profil, a odnosi se na naziv, broj telefona, grad, bit će javno dostupni svim korisnicima Facebooka.

Kontaktirali smo Admira Velića, stručnjaka za društvene mreže i političko komuniciranje koji nam je rekao nešto više o ovome.

“Facebook je počeo uvoditi red u oglašavanje. Mnogo ranije su to uradili sa oglasima političkog karaktera u drugim zemljama. Mi smo došli na red. Cilj je da se onemogući zloupotreba oglašavanja u svrhe u koje to ne bi trebalo da se radi. Prije ste mogli napraviti lažni profil, postaviti lažnu informaciju i oglasiti je milijunima korisnika Facebooka. Sada to više nije moguće, jer nitko te informacije neće prikazivati preko svog profila i imena”, rekao nam je Admir Velić.

Dodao je da su samo rijetki na vrijeme shvatili ove promjene.

“Samo rijetki koji su na vrijeme shvatili ove promjene uspjeli su da postave političke oglase na vrijeme. Tu se misli prvenstveno na političke stranke i kandidate koji su ozbiljno ušli u predizbornu kampanju i u većini slučajeva ostvarili suradnju sa marketinškim agencijama”, dodao je sugovornik.

Nadati se da će ova promjena dovesti do boljih i poštenijih političkih kampanja barem na Facebooku.

Autor: E.Mehić/ Zenica blog

- Oglasi -
spot_imgspot_img
spot_img

NAJNOVIJE OBJAVE

error: Sadržaj je zaštićen.