spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Trasa brze ceste u Vitezu konačno postala gradilište. Toni Đotlo, pomoćnik voditelja radova iskazao zadovoljstvo

- Oglasi -

Nakon dugogodišnjih najava konačno su počeli radovi na izgradnji brze ceste kroz srednju Bosnu, na jednom od najopterećenijih pravaca u našoj zemlji, koja za stanovnike i gospodarstvo ovog područja znači život. Riječ je o dijelu dionice Lašva – Nević Polje, dugoj 4,8 kilometara, u nadležnosti Javnog poduzeća Autoceste Federacije. Vrijednost projekta, financiranog namjenskim sredstvima iz proračuna Vlade Federacije, iznosi oko 75 milijuna maraka, o čemu je viteški.ba već nekoliko puta pisao.

Nakon završetka pripremnih radova, s posljednjim mjesecima prošle godine počeli su radovi na objektima, glavnoj trasi i regulaciji korita duž cijele dionice od izlaza iz poslovne zone Vitez do Nević Polja.

,,Izvodimo radove na pet objekata. Većinom su to radovi na donjem ustroju, to su Mali Mošunj 1 i Mali Mošunj 2, Stara Bila 1 i 3, i most Pečuhe. Što se tiče glavne trase, aktivirali smo radove na sva četiti sektora. Unatoč problemima zbog visoke razine podzemne vode, dinamika radova je zadovoljavajuća”, kaže za federalna.ba Toni Đotlo, pomoćnik voditelja radova izvođača.

Inače, ova dionica prolazi kroz tri lokalne zajednice i peti je LOT buduće brze ceste Lašva – Nević Polje, koja je odlukom Vlade Federacije BiH proglašena cestom od javnog interesa. Zbog dotrajale ceste i prometne blokade kroz industrijsku zonu u kojoj radi blizu 1.300 radnika i kroz koju dnevno prođe i do 18.000 vozila, gospodarstvenicima je bilo otežano poslovanje. Stoga ih početak gradnje posebno raduje.

,,Promet roba, usluga, ljudi sigurno je presudan. Veseli me, svaki dan gledam te strojeve i vidim ih da rade do kasno u noć, što znači da je netko ozbiljno sjeo da investicija koja je krenula bude i opravdana”, priča gospodarstvenik Zoran Gazibarić.

Nakon upozorenja lokalne zajednice u prethodnom razdoblju da postojeći projekt ima nedostatke koji bi im otežali život, i ovi problemi su u međuvremenu, kažu, otklonjeni.

,,Promijenio se malo i stav Autocesta, tvrtke Hering, koji odrađuju taj dio posla. U zadnje vrijeme imamo svakodnevnu komunikaciju, odrađujemo poslove i na dobrobit će biti lokalne zajednice kako smo se dogovorili”, ističe Ivica Bajo, predsjednik Mjesne zajednice Nova Bila.

,,Ozbiljnim pristupom smo uspjeli pokrenuti veliki dio radova na cijeloj dionici, što nam daje preduvjete da uz povoljno vrijeme sve radove zavšimo u predviđenom roku”, kaže Edin Honić, šef projekta JP Autoceste FBiH.

A rok za završetak radova na ovoj dionici je 20 mjeseci. Autoceste FBiH, kako stoji u odgovoru na upit, intenzivno rade i na pripremama ostalih dionica u njihovoj nadležnosti. No i dalje problem ostaje Lot 4, kroz poslovnu zonu Vitez, u nadležnosti Cesta Federacije.

Neslužbeno doznaje federalna.ba, u nekoliko navrata mijenjan glavni projekt još nije usuglašen. Sudeći prema dosadašnjoj dinamici, put do Krajine i Europske unije, s kojima bi prema planovima, brza cesta trebala povezati srednju Bosnu, još je dug. Video izjava i radova pogledajte ovdje.

- Oglasi -

NAJNOVIJE OBJAVE

error: Sadržaj je zaštićen.