viteski.ba logo
Zrak u vitezu
OGLAS
Vrijeme objave: 04.01.23 @ 09:08

Hrvatska je u ponoć 31. prosinca 2022. godine ušla u Schengen i uvela euro kao valutu. Nakon toga stanovništvo ove zemlje optužilo je trgovinski lanac Lidl da su besramno iskoristili uvođenje eura kako bi podigli cijene svojih proizvoda.

OGLAS

Oni koji kupuju u Lidlu u Hrvatskoj priložili su i fotografije, i to na Facebook stranici čuvenog lanca, na kojima se vidi da su neke cijene zaokružene na veće iznose u eurima. Kupci također tvrde da su isti proizvodi mnogo jeftiniji u Sloveniji, Austriji i Njemačkoj.

Oglas

Na Facebook stranici Lidla navedeno je da su cijene ostale iste, odnosno da su ih pri konverziji zaokružili u korist kupaca. Ispod te objave potrošači su napisali na stotine komentara u kojima tvrde suprotno. “Ne vrijeđajte našu inteligenciju. Sramno ste podigli cijene u svoju korist, prije uvođenja eura. Bilo bi dobro da objasnite tu matematičku računicu koja traje od sredine prošle godine. I stavite slogan – Cijene ostaju iste! U vašem slučaju, eventualno do sljedećeg tjedna”, komentar je koji je naišao na najveće odobravanje kupaca Lidla, a mnogi su najavili bojkot ovog lanca. U pisanom odgovoru maloprodajnog lanca Lidl Hrvatska ističe se da “što se tiče konverzije cijena iz kune u eure, Lidl Hrvatska nije povećao cijene”.

Dodali su da je javnosti već poznato da je u godini, koja je za nama, došlo do promjene cijena pojedinih proizvoda usljed poremećaja u globalnim lancima snabdijevanja, što je dovelo do povećanja otkupnih cijena u nekoliko kategorija prehrambenih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Oglasi
LM