Kompanija Pepco je otkrila planove za početak poslovanja u Bosni i Hercegovini koji je planiran iduće godine.
Pepco planira otvoriti svoje prve trgovine u Bosni i Hercegovini na jesen 2023. godine, a lanac trgovina je u potrazi za potencijalnim lokacijama u Sarajevu i Banjoj Luci.
Pepco, maloprodajni lanac trgovina sa brzim rastom vrijednosti, danas je najavio planove za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini, pri čemu će prve trgovine biti otvorene na jesen 2023. godine.
Bosna i Hercegovina će biti 19. tržište za Pepco brend. Ovaj lanac ima više od 3.000 trgovina od Estonije na sjeveru Europe do Italije na jugu i od Španjolske na zapadu do Bugarske na istoku. Ove godine Pepco je također uspješno otvorio svoje prve trgovine u Njemačkoj i Grčkoj.
Pepco je jedinstveni maloprodajni lanac diskontnih trgovina sa raznolikom ponudom, kako proizvoda za dom, tako i odjeće za cijelu obitelj sa oko 500 kategorija, a sve po veoma niskim cijenama.
Niske cijene su ključna snaga Pepco trgovina, kako ističe većina njegovih kupaca (65%). Oni redovno posjećuju Pepco trgovine i 2/3 kupovina planiraju unaprijed, ali u isto vrijeme neki kupci posjećuju ove trgovine iz zadovoljstva, bez posebnog plana kupovine. Pepco trgovine su povoljne i nude profesionalnu, prijateljsku uslugu. Njihov indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama kao što su Zvijezde kvaliteta usluge. Nakon tržišnog uspjeha u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, Pepco u početku cilja na područje Sarajeva i Banje Luke za svoje prve trgovine, a nakon njih slijedi dalje širenje u zemlji.
Pepco je zajedno sa brendovima Poundland i Dealz dio Pepco grupe sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu, koja je izašla na burzu 2021. godine na Varšavskoj burzi pod oznakom: PCO. Domet Grupe se proteže izvan Europe zajedno sa globalnim dobavljačem, PGS, koji ima urede smještene strateški širom južne i istočne Azije.