OGLAS
Vrijeme objave: 28.02.22 @ 20:13
OGLAS

Umjetničke duše i talent vrijednih majstora oduvijek su predstavljali Bosnu i Hercegovinu cijelom svijetu. Želimo pokazati da smo spremni zamisliti i nešto više i prenijeti majstorsku i dizajnersku kvalitetu najširem mogućem krugu potrošača.

OGLAS

Jedan projekat s takvim ciljem započeo je 2021. godine, kada je pokrenut natječaj dizajniranja nakita, simboličnog naziva: „Probudi dizajnera u sebi“, a napravljen je s ciljem pružanja prilike talentiranim dizajnerima da osmisle dizajn posebne kolekcije nakita koja će nositi njihov potpis. Ovo je ujedno i odraz podrške talentiranim ljudima i stvaranje mogućnosti da svoje ideje u konačnici realiziraju, u vidu jedne posebne kolekcije nakita koja je upravo lansirana na police cm-a, jednog od najvećih drogerijskih maloprodajnih lanaca u Bosni i  Hercegovini. A time će biti dostupna najširem krugu potrošača u Bosni i Hercegovini i regiji.

Ovnak trendy već više desetljeća prepoznatljivi je brand kod domaćih potrošača u svijetu modnog nakita te je ideja bila da se kroz posebne linije, unutar branda, predstave najkvalitetniji uradci domaćih dizajnera.

OGLAS

S obzirom na više stotina pristiglih prijava, stručno povjerenstvo imalo je doista težak zadatak, no uz jasno definirane kriterije, uspješno je odabrano četvero najboljih:

OGLAS

Marina Đukanović – kolekcija „Monarh“

OGLAS

Lejla Bajramović – kolekcija „Povratak bisera“

Ermina Ušanović –  kolekcija „Rara avis“

Nadira Harčin –  kolekcija „Princess McPearl“

Ovaj projekt i njemu slični projekti, koji potiču kreativnost, poduzetništvo i osnaživanje, u tvrtki Ovnak, smatraju se i jesu sastavnim dijelom vizije poduzeća.

Službeno predstavljanje kolekcije nakita koja je dizajnirana u Bosni i Hercegovini, održan je u subotu, 26.2. u Sarajevu, u prizemlju SCC-a, s početkom u 12:00 sati. Proizvodi će biti dostupni za kupovinu u CM Cosmetic Marketu, koji je u velikoj mjeri podržao organizaciju projekta.

“Činjenica je da danas svi gledamo sumornu stranu realnosti Bosne i Hercegovine, ali vrlo često zanemarujemo ono što je jako bitno i što nam je svima pred očima, a to je ta mladost. Mladi imaju strastveni pristup životu i potrebu da se izraze i da nešto stvore. Iz tog razloga je nastao ovaj projekt”, poručila je direktorica Ovnaka Katarina Kafadar.

Želja im je bila povezati ono što rade u sklopu brenda Ovnak s potrebom za stvaranjem, pružajući priliku mladim kreativcima iz Bosne i Hercegovine.

“Željeli smo da kolekcije rade isključivo dizajneri koji su dio BiH i samim time svih nas. Ovakav vid službenog predstavljanja kruna je ovog projekta, ali i vizije tvrtke. Kolekcije su lansirane u partnerstvu s CM-om, bez čije značajne podrške ovaj projekt ne bi bio moguć. Ovnak i CM u svoju viziju uključuju promicanje kreativnosti i poduzetništva”, zaključila je Katarina Kafadar.

OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM