spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Poznato kada će Europa uvoziti više automobila nego što ih izvozi

O tome da su radna mjesta u europskoj autoindustriji ugrožena piše se naveliko. S električnom tranzicijom mnoge komponente neće više biti potrebne, a to se prije svega odnosi na kompleksne motore s unutarnjim sagorijevanjem.

- Oglasi -

Drugi je problem div s istoka, odnosno Kina, koja sve agresivnije ulaže u autoindustriju i sprema se pokoriti svjetska tržišta.

Čak i europski proizvođači hrle tamo jer su troškovi proizvodnje niži, a i na izvoru su najnovije tehnologije baterija.

Prema studiji PwC-a, Europa se nalazi pod sve većim pritiskom, s potencijalno ozbiljnim posljedicama.

Proizvođači su sada suočeni s izuzetno oštrom konkurencijom iz Kine, a konsultantska tvrtka PwC najavljuje da će Europa uvoziti više automobila nego što će izvoziti već od 2025. godine.

Dok kineski proizvođači prodaju sve više električnih vozila u Europi, i europski i američki proizvođači sve više premještaju svoju proizvodnju električnih vozila u Kinu, prenosi Hak revija.

Prošle godine europski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Europu (primjer je Dacia Spring Electric, koja se proizvodi u Kini), ove godine vjerojatno će to biti 66.000.

U tri godine u Europi bi se moglo prodati gotovo 800.000 automobila kineske proizvodnje, od čega oko 330.000 iz kineskih pogona europskih automobilskih kompanija.

- Oglasi -

NAJNOVIJE OBJAVE

error: Sadržaj je zaštićen.