FBiH uskoro uvodi red u trgovini na internetu, nema više prodaje bez adrese

// prednacrt zakona

Pravna ili fizička osoba koja pruža uslugu informacijskog društva obvezno će se morati registrirati za to kod nadležnog registarskog organa

Prednacrt zakona o elektronskoj trgovini u Federaciji BiH donosi uvođenje visokih standarda u ovu iznimno aktualnu tematiku, a pored ostaloga i precizno je definiran način registracije onih koji prodaju preko interneta. Večernji list je imao uvid u Prednacrt koji navodi kako je usluga informacijskog društva usluga koja se uz naknadu pruža elektronskim putem na individualni zahtjev korisnika, a posebno prodaja robe i usluga putem interneta, nuđenje podataka na internetu, reklamiranje putem interneta, elektronski pretraživači,  te mogućnost traženja podataka i usluga koje se prenose elektronskom mrežom, posreduju u pristupu mreži ili pohranjuju podatke korisnika.
Pravna ili fizička osoba koja pruža uslugu informacijskog društva obvezno će se morati registrirati za to kod nadležnog registarskog organa, u skladu s posebnim propisima kojima je regulirano područje trgovine u Federaciji BiH.
Ako je pravna ili fizička osoba već registrirana za obavljanje drugih srodnih djelatnosti, pružanje usluga informacijskog društva može obavljati putem proširenja registracije djelatnosti, bez obaveze otvaranja posebne podružnice, osim ako posebnim propisima nije drugačije određeno. 

Pružatelj usluga informacijskog društva mora u obliku i na način koji je neposredno i stalno dostupan korisnicima usluga i nadležnim inspekcijskim organima, pružiti sljedeće informacije: naziv, pod kojim je upisan u odgovarajući registar, i adresu sjedišta, naziv i broj sudskog ili registra nadležnog organa, u koji je upisan, identifikacijski broj poreznog obveznika i/ili PDV broj, ako je porezni obveznik u sustavu PDV-a, kao i ostale podatke o pružaocu usluga informacijskog društva na osnovu kojih korisnik usluga ili nadležni inspekcijski organi mogu brzo i nesmetano stupiti s njim u vezu, uključujući telefonski broj i elektronsku adresu, putem koje je moguće ostvariti izravan kontakt.

Također mora pružiti i bitne karakteristike robe ili usluga (detaljan opis robe ili usluga, uključujući tehničke specifikacije, rok trajanja, garanciju i uvjete korištenja), pružiti informacije o cijenama uključujući poreze i eventualne dodatne troškove koji utiču na prikazanu cijenu,uvjetima i načinu plaćanja (dostupne metode plaćanja), rokovima i načinu dostave i reklamacije.