Vrijeme objave: 21.08.25 @ 15:43

Lidl predstavlja novi dizajn trgovina koji bi uskoro mogao postati standard diljem Njemačke. Pored drugačijeg rasporeda proizvoda, novi koncept donosi promjene u bojama, dizajnu enterijera i tehnologiji. Prema stručnom časopisu Lebensmittel Zeitung , Lidl testira novi prodajni koncept pod nazivom FK2025 u jednoj od svojih prodavnica u Lauffenu am Neckar (Baden-Württemberg). Iako Lidl potvrđuje da je ovo samo testna faza, postoje nagađanja da je šire uvođenje vrlo blizu, prenosi Govorise.

Više crvene boje i novi raspored promotivnih proizvoda
Prve fotografije iz testne trgovine pokazuju da je crvena boja sada mnogo prisutnija u trgovini, posebno u odjeljcima sa proizvodima na sniženju. Ovaj izbor boja podsjeća na konkurente poput Rewea i Pennyja. Proizvodi na sniženju sada su raspoređeni na strukturiraniji način, jer su grupirani zajedno, što omogućava bolju preglednost. Ostali proizvodi, uglavnom neprehrambeni artikli, ostaju na svojim uobičajenim mjestima, dok je šest vlastitih Lidlovih brendova dodatno naglašeno bojom – diskretno, ali jasno. Voće, povrće i pekarski proizvodi ostaju u karakterističnom drvenom izgledu, dok ostatak trgovine koristi boje poput antracita i plave.

Zamjena zamrzivača
Novi koncept predviđa da zamrzivači više nisu uz zidove, već u sredini prodavnice, dijeleći prostor s proširenim odjeljkom za vino. Police su više i dosežu gotovo do spuštenog plafona, što najvjerovatnije omogućava dodatni prostor za skladištenje direktno u prodajnom prostoru, ali smanjuje vidljivost.

Digitalni ekrani i nova tehnologija u drogerijama
Odjel drogerija prvi put je opremljen digitalnim ekranima iznad proizvoda. Trenutno prikazuju informacije o Lidlovoj vlastitoj marki Cien, ali u drugim zemljama takvi ekrani se već koriste za dinamične ponude i pokretne reklame. Elektronske cijene na rashladnim vitrinama sada su nagnute radi lakšeg čitanja, a samouslužne kase su redizajnirane – svjetlije i preglednije. Međutim, klasične kase su i dalje u upotrebi.

Podijeljena mišljenja o novom konceptu
Prema Lebensmittel Zeitungu, mišljenja stručnjaka su podijeljena. Neki smatraju novi dizajn “zagušljivim” i neprozirnim, dok drugi hvale autentičniji osjećaj supermarketa koji Lidl pokušava stvoriti. Hoće li ovaj test postati standard za sve Lidlove trgovine ovisit će o povratnim informacijama i uspjehu šireg uvođenja.

blaz750x200
Oglasi
LM