Tvrtka Lidl uveliko se priprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Naravno, te pripreme itekako koštaju, pa tvrtka zasad gubi desetine milijuna maraka godišnje samo na redovite troškove, plus novac koji ulaže na kupovinu zemljišta i izgradnju objekata.
Iako još nisu počeli poslovati u BiH, firma je lani uspjela ostvariti prihode od 2,1 milijun KM, najvećim dijelom od “pruženih usluga”, piše BiznisInfo.ba.
S druge strane, rashodi su u 2024. bili 25,5 milijuna maraka od čega se najveći dio od oko 14 milijuna odnosi na primanja zaposlenih. Stoga je firma lani poslovala s gubitkom od 23,5 milijuna maraka, što je porast u odnosu na minus od 18 milijuna godinu ranije te gubitkom od 19,1 milijuna iz 2022. godine. Vrijednost imovine Lidla BH na kraju prošle godine je narasla na 259 milijuna KM sa 114 milijuna KM godinu ranije.
Od toga se najveći dio od oko 255 milijuna odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu. Dakle, otprilike toliko novca je uloženo u nabavku zemljišta te izgradnju i opremanje objekata. Ukupna imovina tvrtke je također otprilike udvostručena prošle godine na 306 milijuna maraka. Lidlov glavni distributivni centar u Lepenici kod Sarajeva trebao bi biti završen ove godine, dok se paralelno gradi veći broj prodajnih objekata.