OGLAS
Vrijeme objave: 25.02.25 @ 15:24
OGLAS

Radionica je započela pozdravnim govorom dekanese Fakulteta poslovne ekonomije, prof. dr. sc. Tanje Gavrić, koja se zahvalila svim sudionicima i profesorima na zanimanju. Prof. dr. sc. Darijo Jerković uputio je nekoliko uvodnih napomena o značaju digitalnog marketinga u suvremenom poslovnom okruženju.

OGLAS

Voditelji radionice, Mišo Mlakić, dipl. ing., specijaliziran za digitalni marketing i poznat kao “Digitalni spartanac”, Matea Đotlo, voditelj marketinga grupacije Ovnak d.o.o. te Biljana Abel – vlasnik i direktor Galop Digital pružili su sudionicima priliku da se praktično upoznaju sa ključnim aspektima digitalnog marketinga.

Polaznici su bili iz različitih škola, a imali su priliku raditi na stvaranju promotivnog sadržaja. Kao inspiraciju koristili su proizvode brenda Ziaja. Radionica je bila interaktivna, a najbolji radovi su nagrađeni simboličnim poklonima, nakon što su sudionici svojim glasovima izabrali tri najkreativnija.

OGLAS

Zahvaljujemo se voditeljima radionice, sudionicima, kao i njihovim mentorima, na angažmanu i posvećenosti. S radošću najavljujemo da ćemo uskoro organizirati slične aktivnosti, u nadi da ćemo nastaviti razvijati znanje i vještine u oblasti digitalnog marketinga, poručili su sa Sveučilišta.

blaz750x200
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM