Unatoč ekonomskim izazovima i situaciji, šoping-centri u BiH imali su pune ruke posla
Groznica Crnog petka i velika sniženja u trgovinama masovno su i ove godine privukli građane Bosne i Hercegovine u prodajne objekte pa su se, posebno u većim gradovima, mogle vidjeti ogromne gužve.
Popusti su počeli još početkom tjedna, ali su jučer dosegnuli svoj vrhunac, a brojni kupci iskoristili su priliku za kupnju s popustima i do 50 posto. Za mnoge građane bila je to prilika da nabave željene proizvode po povoljnijim cijenama, ali je i izazvalo veliku prometnu gužvu oko tržnih centara. Mnogi su čekali ovaj dan kako bi uhvatili omiljene stvari po povoljnim cijenama. Popularni sarajevski tržni centar SCC svoja je vrata otvorio u 10 sati i već od tada su zabilježene velike gužve u trgovinama. I žene i muškarci pohrlili su da pronađu svoj omiljeni sniženi odjevni komad ili nešto sasvim drugo. U Banjoj Luci posebne su gužve bile u tržnom centru Delta planet, gdje su se formirale kilometarske kolone, a kupci su (ne)strpljivo čekali da dođu do željenih artikala po sniženim cijenama. Groznica Crnoga petka zahvatila je i Tuzlu, gdje su građani pohrlili u veće šoping-centre. Najveće gužve u gradu na Neretvi bile su u tržnom centru Mepas Mall i oko njega. Upitali smo građane Mostara jesu li iskoristili Crni petak za kupnju. – Odabrala sam nekoliko komada odjeće koji mi odgovaraju i čekala Crni petak kako bih kupila one koji bude najviše sniženi. Počela je rasprodaja, a s njom i razočaranje – željeni komadi odjeće nisu sniženi. Kupila sam nekoliko sitnica tek tako kad sam došla u tržni centar. Sad čekam sniženje koje bi trebalo biti oko Božića, možda budem bolje sreće. Zimska odjeća prilična je investicija i prisiljena sam kupovati na sniženjima iako se ne ubrajam za bh. uvjete u kategoriju siromašnih. Radim za neku prosječnu plaću i moram kalkulirati kada i što kupiti, pa možete zamisliti kako je onima s minimalnim prihodima – kaže djevojka iz Mostara. Za razliku od nje, njezin sugrađanin imao je više sreće sa sniženjem. – Kupio sam ljetne tenisice koje sam od ranije želio. Snižene su upola cijene, tako da sam odlično prošao – kaže nam mladić.
Prošle godine na Crni petak kupci u Bosni i Hercegovini su, dakle, u samo jednom danu potrošili više od 372 milijuna KM. Stručnjaci smatraju da je i ove godine rekordno visoka potrošnja. Unatoč ekonomskim izazovima i situaciji, šoping-centri u BiH imali su pune ruke posla. •