Tunel Kobilja Glava jedan je od najzahtjevnijih i najvećih projekata cestovne infrastrukture u Sarajevskoj županiji.
Završeno je probijanje lijeve tunelske cijevi na tunelu Kobilja Glava, čime je okončano bušenje i probijanje obje tunelske cijevi. Premijer Sarajevske županije (SŽ) Nihad Uk, ministar prometa SŽ Adnan Šteta i direktor Direkcije za puteve SŽ Selmir Kovač posjetili su gradilište i svjedočili završetku ovog dijela radova. Tunel Kobilja Glava jedan je od najzahtjevnijih i najvećih projekata cestovne infrastrukture u Sarajevskoj županiji. Ovo je prvi tunel kojeg grad Sarajevska županija. Kako ističu izvođači radova, zahtjevnost izvođenja radova, ogleda se prvenstveno u položaju samog tunela, strukturi tla po kojoj su se izvodili i izvode radovi, kao i u činjenici da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata. Desna tunelska cijev je duga 635 metara, a lijeva 632 metra.
– Izgradnja tunela Kobilja Glava je ogroman projekt, koji je zahtijevao velike napore svih uključenih strana, s obzirom na to da se radi o veoma izazovnom projektu. Zadovoljstvo mi je što danas možemo svjedočiti probijanju i lijeve tunelske cijevi, nakon što smo prije par mjeseci te radove završili na desnoj cijevi. Zahvaljujem se svim uključenim u ovom projektu, kao i građanima koji žive u blizini gradilišta. Iza nas je velik posao, nastavljamo dalje do potpunog završetka prvog tunela kojeg gradi kanton – izjavio je ministar Šteta. Naglasio je da je ponosan na ovaj projekt i na načine kako su prošli kroz sva razdoblja ovog projekta.
– Probili smo drugu cijev na tunelu Kobilja Glava. Ovaj tunel, koji je dio Prve transverzale, će značajno poboljšati povezanost Vogošće s centrom grada i olakšati izlaz iz grada. Ponosan sam na sve do sada urađeno i očekujem jednako kvalitetan nastavak radova – rekao je premijer Uk. Ranije je u okviru projekta Prve transferzale izgrađeno 1.200 metara prometnice koja vodi do tunela, na kojoj je urađen prvi sloj asfalta. U narednom periodu očekuje se izgradnja prometnice koja vodi od tunela do spoja na magistralnu cestu M18 u Hotonju. Novac za izgradnju ovog tunela osiguran je kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).