Bihaćka pivovara mogla bi doživjeti veliki preporod nakon što je većinski udio u kompaniji preuzeo jedan od najuspješnijih domaćih poduzetnika – Svjetlan Stanić. Između ostalog, u ovoj tvornici mogli bi se proizvoditi i neki brendovi za veliki Heineken, jednu od najvećih i najpoznatijih kompanija ove vrste na svijetu.
Stanić Grupa je dugogodišnji partner Heinekena, a sada bi ta suradnja mogla biti dodatno unaprjeđena, odnosno mogla bi se proširiti i na kapacitete Bihaćke pivovare. Ove informacije su iz Stanić Grupe komentirali za naš portal. Kako su nam kazali, Stanić Grupa je odmah nakon akvizicije Bihaćke pivovare započela s unaprjeđenjem i procesa i infrastrukture te su u tijeku radovi na podizanju ukupnih standarda i obnovi certifikata.
– Uspješnim završetkom navedenih procesa, Pivovara će biti spremna za audit proizvodnih procesa, kako od strane Heinekena, našeg već 30-godišnjeg partnera, tako i od strane drugih zainteresiranih subjekata, jer ćemo biti u mogućnosti tržištu ponuditi i višak kapaciteta i, već legendarnu, vrhunsku kvalitetu – kazali su iz Stanić Grupe za BiznisInfo.ba.
Inače, Svjetlan Stanić sada ima oko 52 posto dionica Pivovare. Najveći dio kupio je od obitelji Ibrahimpašić. Pivovara je proteklih nekoliko godina poslovala s financijskim gubicima i njena budućnost je bila neizvijesna. Sada se sve promijenilo, s obzirom da će kompanija biti integrirana u jednu od najvećih grupacija ove vrste u regiji.
Strateško širenje u regiji
Preuzimanjem Bihaćke Pivovare, Stanić grupa nastavlja s realizacijom strateškog širenja u segmentu proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića, koja je započela akvizicijom branda Juicy 2013. godine. Integracija novih kompanija u Stanić grupu doživjela je ekspanziju u zadnjih nekoliko godina i to prvenstveno akvizicijom Maraske, a zatim i nedavnim preuzimanjem Heinekenovih bezalkoholnih brandova Sola i Zala u Sloveniji.
Akvizicijom Bihaćke pivovare u svom portfelju Stanić grupa sada ima uz proizvodnju bezalkoholnih pića, jakih alkoholnih pića i proizvodnju piva.