Osiguravajuća kuća provela je, putem Norstata, istraživanje o vozačkim navikama
Imaju li vozači Tesle i BMW-a drugačiji stil vožnje od onih koji voze Toyotu i Volvo? Osiguravajuća kuća Storebrand provela je, putem Norstata, istraživanje o vozačkim navikama Norvežana te je, između ostalog, otkrila tko su najoprezniji i najagresivniji vozači u prometu. Istraživanje je zanimljivo jer u Norveškoj ima i puno električnih automobila.
Mnogi od nas mogu imati loša iskustva u prometu s vozačima nekih marki automobila. Ali koji automobili imaju najagresivnije vlasnike, a koji su najoprezniji?
BMW je očito na vrhu popisa i ispitanici misle da su vozači tih automobila najagresivniji. To je mišljenje čak 53 posto ispitanih, piše Poslovni.hr.
Na toj ljestvici dominiraju marke koje su poznate po skupim automobilima. Nakon BMW-a tu su Audi (37 posto), Tesla (30 posto), Porsche (18 posto) i Mercedes (15 posto).
Vozači sljedećih marki su najoprezniji u prometu: Toyota (23 posto), Volvo (17 posto), Škoda (12 posto), Volkswagen (10 posto), Opel (8 posto).