Prethodnog petka u Münchenu je više od stotinu ljudi rodom s naših prostora imalo priliku posvjedočiti jednoj povijesnoj večeri za ovaj grad. Naime, prvi puta su otvoreni kazališni dani na hrvatskom jeziku i jezicima razumljivim za sve one kojima je maternji jezik hrvatski.
To se dogodilo oko 20 sati u dvorani Kultur Etage na dijelu grada Riem poznat i kao Messestadt. Nakon kratkog uvodnog govora i najave svih predstava koje će se igrati u sklopu kazališnih dana, predsjednik Matice hrvatske München, Trpimir Mioč imao je tu čast da službeno otvori I. Kazališne dane, a predstava koja je odigrana za početak ovog festivala bila je monodrama (komedija) “Đe ti je pita?!” u izvedbi Marina Bikića koji je ujedno osnivač i voditelj kazališne grupe “MASKA”.
Po energiji koja je vladala kazališnom dvoranom te večeri, dakako dalo se zaključiti da svi prisutni uživaju u predstavi i dobro se zabavljaju uz “bosanski” humor koji prevladava u ovom dramskom komadu autora Antona Drahta. Odlična igra mladoga glumca ispraćena je s nekoliko biseva. Nakon predstave voditeljica programa pozvala je “Čamila”, lika iz predstave (to je moguće samo u kazalištu) da izvuče jednog sretnog dobitnika/cu za nagradu koja sadrži dvije besplatne ulaznice za sljedeću predstavu “Čistačice” u sklopu kazališnih dana. Izvučen je broj 13, a pošto je bio petak na simboličan način su Maskaši dokazali da broj 13 u kombinaciji s petkom ipak može donijeti sreću. Rušenjem jednog od praznovjerja, uspješno je završen prvi kazališni dan.
Ovaj događaj medijski su ispratili Hrvatska radio televizija i portal Putokaz koji je ujedno i medijski pokrovitelj ovog festivala. Dopisnici HRT-a su napravili intervju s glumcem koji je igrao u predstavi, članicom Maske i s publikom.
Glavni organizator ovog projekta je Hrvatski teatar MASKA , a suorganizator je Matica hrvatska München koja je krovna organizacija Maske. Ostali partneri ovog festivala su: Portal Putokaz iz Münchena, Deltone design grafičko dizajnerska firma iz Livna, Jelinak međunarodni autobusni prijevoznik iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine, Bobo marketing, grafički dizajner u Münchenu.