OGLAS
Vrijeme objave: 05.02.24 @ 17:58
OGLAS

Iako se ne događa tako često, nekada možete doći u situaciju da vam bankomat ne isplati novac ili čak povuče karticu, ali ne treba da brinete, već je bitno da odmah reagirate.

OGLAS

U nastavku vam donosimo nekoliko savjeta što možete uraditi u takvoj situaciji.

Bankomat nije isplatio novac, kako reagirati? Ako vam bankomat nije isplatio novac, te je na ekranu ispisano da je došlo do neke greške, ali vam je na telefon stigla poruka da je skinut novac sa vašeg računa, potrebno je da odmah reagirate. Za početak, najbolje bi bilo da što prije odete u poslovnicu banke u okviru koje je i bankomat na kojem ste pokušali podići novac.

OGLAS

Sljedeći korak je da podnesete prigovor za neodobrenu, neizvršenu ili nepravilno izvršenu platnu transakciju. U skladu s tim koja banka je u pitanju, te na osnovu njihovih pravila poslovanja, novac će vam najvjerojatnije biti isplaćen u roku od nekoliko dana.

OGLAS

Što ako vam bankomat povuče karticu? Još jedna situacija u kojoj se možete naći, iako su to rjeđi slučajevi, jeste da vam bankomat proguta karticu. Međutim, ni u tom slučaju ne treba da paničarite, jer za sve postoji rješenje.

OGLAS

Bankomat može zadržati karticu iz različitih razloga, i to, na primjer, ako je korisnik triput pogrešno ukucao PIN, ako je kartica povučena ili je istekla, ali i ako je oštećena. To se događa jer je bankomat programiran tako da, iz sigurnosnih razloga, u slučaju da je kartica ukradena, spriječi neovlašteno podizanje novca ili ako nakon podizanja gotovine u predviđenom roku (obično je to 30 sekundi), ne preuzmete vašu karticu iz bankomata.

U tom slučaju većina banaka savjetuje da, ako je bankomat zadržao karticu, pozovete Call centar ili posjetite najbližu filijalu, gdje će se obaviti proces vraćanja kartice. Ako se bankomat nalazi u okviru filijale ili ekspoziture banke, najbolje je da se obratite direktno zaposlenima u banci s molbom da vam se kartica vrati.

Ukoliko to nije moguće, jer ste, recimo, došli nakon završetka radnog vremena ili ako se bankomat ne nalazi u okviru banke, potrebno je da se javite svom izdavaocu kartice i prijavite slučaj. Postoji procedura po kojoj se zadržane kartice vraćaju korisnicima.Inače, bankomat nakon desetak sekundi uvuče karticu koju netko nije uzeo, pa je ponovo izbaci uz zvučni signal, a ako je ni tada ne uzme – tada je spremi.Bankomat će nakon 20 sekundi uvući i novac koji netko nije uzeo, ali njega neće ponovo izbaciti.U nekim bankama bankomati imaju pretinac u koji odlazi zaboravljeni novac, pa vlasnik kartice ne mora prijaviti da mu je novac ostao u bankomatu i automatski će mu ga vratiti na račun. Osim toga, ostale banke će višak novca utvrditi pražnjenjem bankomata

OGLAS
blaz_750x200
OGLAS
Oglasi
LM