Zrak u vitezu
OGLAS
//
Cijene u trgovinama
Vrijeme objave: 18.10.24 @ 07:57
OGLAS

“Bojkotiram jedno dvadesetak proizvoda koje sam ranije uzimao, ali sad ih iz principa ne kupujem”, kaže jedan korisnik Reddita

OGLAS

S obzirom na činjenicu da su cijene hrane i higijenskih potrepština u Hrvatskoj među najskupljima u EU, nije ni čudo da njihovi građani sve više putuju u Sloveniju, Austriju i Italiju kako bi barem malo podebljali kućni proračun.

“Danas sam došao po normalan špeceraj, dva šampona i jednu pastu za zube i mandarine. Račun je ispao 14,68 eura. Točno mi je došlo da one mandarine izvažem za 1,50 eura umjesto 4,63 koliko me ispalo. Šampon je prije godinu dana bio 1,59 na akciji, dok je sada na akciji tri eura. Stalna cijena je 3,25 eura i onda meni majka kaže nemoj u Austriju. Recite mi jeste li ikada na taj način varali državu”, napisao je jedan korisnik na Redditu.  Odmah su javili i drugi korisnici sa svojim negativnim iskustvima u hrvatskim trgovačkim lancima, prenosi Dnevno.hr.

OGLAS

“Bojkotiram jedno dvadesetak proizvoda koje sam ranije uzimao, ali sad ih iz principa ne kupujem”, “I ja. Ali zato brate stalno jedem jedno te isto”, “Ljudi, bojkot svega što je preskupo i smanjiti će cijenu. Poznajem dosta ljudi koji ne gledaju cijene i samo kupuju, e tu je najveći problem”, “To je bolest kartica, samo prisloniš i gotovo. Naš novac odavno nije naš”, “Koja je razlika između gotovina ili kartica? Pa nisam slijep da ne vidim stanje svog računa kad nešto kupim karticom”, bili su samo neki od komentara.

OGLAS

Najzanimljiviji komentar je bio jednog korisnika koji je više od sedam godina pratio akcije u trgovačkim lancima i primijetio nešto neobično. “Kad su oni gamad, bit ću i ja. Znaš šta je oligopol? Pogledaj sve kataloge od trgovina kod nas, svaka akcija istog proizvoda kod svih je u cent jednaka, nitko nije jeftiniji od te cijene, ima par skupljih, ali nitko jeftiniji. Pratim akcije preko sedam godina i uvijek su iste akcije u trgovačkim lancima”, zaključio je ovaj korisnik.

OGLAS
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM