Dacia se priprema proširiti svoju ponudu električnih modela u nadolazećim godinama, koju trenutno predstavlja isključivo model Spring. Rumunjski proizvođač planira predstaviti električne pogonske opcije za svoje modele, uključujući i popularni SUV Duster.
Potpuno električni Duster zadržat će robusni karakter modela s motorom s unutarnjim izgaranjem, kao i onih s hibridnim pogonom, dok će Dacia istovremeno nastaviti nuditi cjenovno pristupačna vozila. Prema pisanju magazina Autocar, direktor Dacije Denis Le Vot potvrdio je dolazak električnog Dustera, no točan datum još nije otkriven. Više detalja o planovima elektrifikacije očekuje se tijekom posebnog događaja najavljenog za studeni.
Nadolazeći električni Duster vjerojatno će biti baziran na platformi CMF-BEV, poznatoj i kao AmpR Small. Tu platformu već koriste modeli Renault 4 i 5, a koristit će je i nadolazeći Nissanovi električni automobili, uključujući Micru i Juke. Zahvaljujući mogućnosti podrške za prednji i stražnji pogon, ova platforma idealna je za Duster.
Dacia planira koristiti istu platformu za sve svoje buduće električne modele. Na papiru se taj prijelaz čini jednostavnim, budući da je CMF-BEV evolucija već postojeće CMF-B platforme, koja se već koristi u modelima s motorima s unutarnjim izgaranjem te hibridnim modelima ove marke, uključujući Sandero, Jogger, Duster i Bigster.
Zajedničke komponente obje platforme mogle bi omogućiti Daciji da u istim tvornicama proizvodi električne modele zajedno s benzinskim i hibridnim verzijama, čime bi se značajno smanjili troškovi proizvodnje.
Hoće li se dizajn električnog Dustera razlikovati od aktualnog modela zasad nije poznato, no s obzirom na Dacijinu strategiju smanjenja troškova, pretpostavlja se da promjene neće biti drastične. Treća generacija Dustera predstavljena je krajem 2023. godine, pa još uvijek izgleda moderno.
Kada stigne na tržište, električni Duster suočit će se s rastućom konkurencijom u segmentu kompaktnih električnih SUV-ova. Među konkurentima će biti mehanički srodni Renault 4 E-Tech, nadolazeći Fiat Grande Panda, Jeep Avenger, Suzuki e-Vitara i Toyota Urban Cruiser.
Prije nego što Duster dobije svoju električnu verziju, Dacia će 2027. u ponudu uvesti električni supermini Sandero, kao i novi pristupačni gradski električni automobil koji će zamijeniti manji Spring. Osim toga, Rumunji rade i na dva nova kompaktna modela s benzinskim motorima, koji će se pridružiti Bigsteru na vrhu ponude, a bit će dostupni s benzinskim i hibridnim pogonom.
Važno je istaknuti da električni Duster neće zamijeniti aktualne verzije s benzinskim, LPG i hibridnim pogonom – one će ostati u ponudi i tijekom 2030-ih.
Hibridni Duster trebao bi dobiti novu 4×4 verziju s elektrificiranom stražnjom osovinom, po uzoru na Jeep Avenger 4Xe. Budući da zabrana prodaje novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem u Europskoj uniji stupa na snagu tek 2035. godine, Dacia ima dovoljno vremena za prilagodbu i širenje svoje ponude.