Kombinacijom inovacija, pristupačnih cijena i strateške proizvodnje, kineski brendovi osvajaju srca potrošača diljem svijeta.
BYD (Build Your Dreams), pionir električnih vozila, postao je globalni lider u proizvodnji baterijskih automobila, nadmašivši Teslu po ukupnoj prodaji u 2023. godini. Tajna uspjeha BYD-a leži u vlastitoj proizvodnji baterija, koja omogućava smanjenje troškova i povećanje kvalitete. Njihovi modeli, poput Atto 3 i Seal, odlikuju se modernim dizajnom, dugim dometom i naprednim tehnološkim rješenjima, što ih čini atraktivnima kako za kineske, tako i za međunarodne kupce
Xiaomi, poznat po pametnim telefonima, 2024. godine krenuo je u ozbiljan pohod na tržište električnih automobila. Njihov prvi model, Xiaomi MS11, odmah je privukao pažnju svojim minimalističkim dizajnom, integracijom umjetne inteligencije i povoljnom cijenom. Xiaomi koristi iskustvo iz svijeta elektronike kako bi stvorio automobile povezane s digitalnim ekosustavom, čime se dodatno približava mlađoj generaciji korisnika. Kineski proizvođači uspijevaju zahvaljujući masovnoj državnoj podršci, razvoju infrastrukture za punjenje električnih vozila i sposobnosti brzog prilagođavanja potrebama tržišta.
Uspjeh je dodatno potaknut rastom ekološke svijesti i globalnim trendom prelaska na održivu mobilnost. No, iako su cijenom i inovacijama osvojili kupce, neki stručnjaci upozoravaju na izazove poput ograničenog tržišta u Europi i SAD-u zbog strožih standarda i sumnji prema kineskoj tehnologiji. Unatoč tome, BYD, Xiaomi i drugi kineski brendovi neumoljivo šire svoje prisustvo, potvrđujući da je budućnost električne mobilnosti već sada – i da je ona iz Kine.