Svi daljnji modeli temeljit će se na arhitekturama dizajniranima za pogon na baterije. Nova E klasa je prekretnica u Mercedesovom poslovanju kao zadnji klasični Mercedes.
Pojam “klasični“ se ovdje ne tiče dizajna. Naime, nova E klasa će biti zadnji Mercedesov novitet koji će koristiti klasičnu platformu predviđenu za prihvat motora s unutarnjim izgaranjem. Svi daljnji modeli temeljit će se na arhitekturama dizajniranima za pogon na baterije.
Potvrdio je to Mercedesov šef razvoja Markus Schäfer u intervjuu za Automobilwoche rekavši kako će Mercedes od 2030. godine uglavnom biti proizvođač električnih automobila. Kažemo uglavnom, jer će ponuda električnih vozila ovisiti o tržišnim uvjetima, ali kako stvari stoje, cijela Europa je uključena u elektrifikaciju.
Vratimo li se na E klasu, njena je premijera zakazana za kraj ove godine, dok bi prvi primjerci na ceste trebali stići na proljeće iduće godine. Zasad se zna kako u ponudi ostaju benzinci i dizelaši, ali će ponuda zbog uvođenja norme Euro 7 biti limitirana.
Recimo i kako je Schäfer potvrdio da se prekida suradnja s Renaultom na području motora. Podsjetimo, Renaultovi motori nalazili su se u ponudi A klase i još nekih povoljnijih modela. Mercedes će novi motor za globalno tržište razviti s kineskim Geelyjem.