Danas su učenici II.1 i II.2 odjela u sklopu Mirovnog obrazovanja PRO-Budućnost sa voditeljicom projekta Marijanom Badrov održali sedmu radionicu pod nazivom Transformacija konflikta.
Cilj radionice je analizirati konflikte i potencijalne načine njihovog rješavanja s ciljem da se potakne na kritičko i aktivističko promišljanje utemeljeno na znanju i iskustvu.
Učenice su najprije podijeljene u parove. U prvom dijelu su dobile različite teze/izjave o kojima su trebale promisliti, a vezane su za situacije u kojima mi samostalno donosimo odluku ili ovisimo o drugima.
U drugom dijelu su vježbale kako konfliktnu situaciju mogu transformirati u mirnu. Naime, svaka skupina dobila je jedan od šest ponuđenih scenarija u kome su predstavljene različite konfliktne situacije, ali koje nisu dovršene. Nakon kratke pripreme, učenice su kreirale kratko izlaganje/igrokaz i predstavile svoje mirno rješenje potencijalnog sukoba.
Realizirajući ovaj zadatak, porazgovarale su o različitim problemima s kojima se susreću u svakodnevnom životu, podijelile vlastita iskustva i reakcije na sukobe, svađe ili neprimjerene situacije kojima su svjedočile. Zaključak je da konflikte treba izbjegavati, a ako do njih i dođe, treba mirovno djelovati, tj. riješiti ih mirnim putem, primjerenim rječnikom i doličnim ophođenjem.
Učenice koje sudjeluju u projektu su: Anamaria Mlakić, Antea Kosorčić, Antonela Čalić, Dora Buha, Ema Radoš, Ena Čato, Iva Kupreškić, Iva Skopljak, Jelena Škrobić, Lucija Toljušić, Marija Semren, Martina Kajić, Petra Matošević-Katava, Tea Pavlović i Valerija Babić.
Voditeljica projekta: Marijana Badrov, profesorica hrvatskog jezika i književnosti.