Vrijeme objave: 21.04.25 @ 21:07

Na satu laboratorijskog rada, učenici IIe razreda Mješovite srednje škole Vitez, smjer elektrotehnika, pokazali su kako spoj znanja i kreativnosti može rezultirati inovativnim i zabavnim projektom.

Pod mentorstvom profesora Dženisa Skopljaka, učenici su osmislili i izradili vlastitu verziju popularne igre “Zmija” koristeći Arduino mikrokontroler, joystick i LED matrix 8×8. Uz pažljivo spajanje hardverskih komponenti i izradu odgovarajućeg programskog koda, učenici su stvorili funkcionalnu igricu koja prikazuje njihovu posvećenost praktičnom učenju i primjeni teorijskog znanja, što se može pogledati ovdje.

Ovaj projekt ne samo da razvija tehničke vještine, već i potiče učenike na suradnju, kreativno razmišljanje i rješavanje problema. Rad učenika IIe odjeljenja još jednom potvrđuje značaj praktične nastave u obrazovanju i inspiraciju koju profesori mogu pružiti svojim učenicima.

blaz750x200
Oglasi
LM