Velik broj institucija širom svijeta, uključujući velike banke, medijske kuće i zračne prijevoznike, ima problema nakon što ih je pogodio masovni tehnološki kvar.
Na aerodromu u Sydneyju prizemljeni su letovi, u supermarketima su haosi na kasama, a televizijske su mreže u problemima jer grafika i računala ne rade. Nekoliko sati prije nego što je Australija bila pogođena ovim velikim kvarom, nekoliko zračnih prijevoznika u SAD-u također je izvijestilo da su zbog tehničkih problema morali odgoditi ili otkazati letove.
Uzrok prekida rada zasad još nije jasan, no mnogi ga povezuju s operativnim sustavima za rad računala Microsoft. Na aerodromu Sydney su nestale informacije o odlascima i dolascima letova. Niskobudžetni prijevoznik Jetstar je u svom priopćenju putnicima rekao da zbog problema s Microsoftom nisu mogli prijaviti putnike niti ih ukrcati na svoje letove.
Potpuna obustava letova na snazi je i za kompaniju Virgin Australia. Na društvenim mrežama mnogi prijavljuju ogromne redove u trgovinama nakon pada sustava plaćanja. Web stranica Downdetector prikazuje probleme o kojima su izvijestili National Australia Bank, telekomunikacijska kompanija Telstra, Google i drugi.
Službeno ažuriranje usluge Microsoft 365 objavljeno ranije na X-u kaže da istražuju problem koji utječe na mogućnost korisnika da pristupe raznim aplikacijama i uslugama Microsoft 365. Australski nadzornik kibernetičke sigurnosti je priopćio da nema informacija koje bi upućivale na to da se radi o incidentu kibernetičke sigurnosti.