OGLAS
Vrijeme objave: 31.08.24 @ 10:28
OGLAS

Njemački proizvođač radi na razvoju novog standardnog hibridnog sklopa (HEV), čije će komercijalno lansiranje označiti kraj popularnog TDI dizelaša.

OGLAS

Počnimo se lagano navikavati da uskoro više neće biti Golfa s TDI oznakom. Dani dizel automobila u Europi su odbrojani. Pravac koji su postavile europske vlasti je jasan. Na tržištu putničkih automobila, hibridni automobil je već postao novi dizel. Elektrifikacija na višem ili manjem nivou bit će odlučujuća u kratkoročnoj, srednjoročnoj i dugoročnoj budućnosti. Proizvođači automobila, a u konačnici i veliki divovi europske automobilske industrije, odlučili su napraviti novi korak kako ne bi zaostali u ovom procesu promjena u koji smo uronjeni.

Volkswagenu ova situacija nije strana. Zapravo, to je jedan od glavnih europskih proizvođača automobila koji se i dalje najviše oslanja na dizelske automobile. Nažalost, fokusiranje na dizelaše, ma koliko god oni bili usavršeni, jednostavno ima “rok trajanja”, a Volkswagenov plan je otkriven zahvaljujući informacijama kojima je francuski medij L’argus imao ekskluzivan pristup.

OGLAS

Povijest Volkswagen Golfa se ne može razumjeti bez dizel motora. TDI je prava institucija u asortimanu Volkswagen kompaktnih vozila. Ovi motori su učinili Golf najprodavanijim automobilom u Europi dugi niz godina. Međutim, ovi motori ne mogu vječno trajati, a Volkswagen planira da umirovi popularni TDI. Volkswagen navodno potajno radi na novoj hibridnoj verziji Golfa, čije će lansiranje na kraju dovesti do povlačenja dizel verzija. U mislima Nijemaca je Toyota Corolla, jedan od najuspješnijih kompaktnih automobila svih vremena. To je jedan od najprodavanijih automobila na svijetu, a Volkswagen želi da Golf ima isto “oružje” kao i japanski model.

OGLAS

Golf će tako uskoro debitirati u klasičnoj samopunjivoj hibridnoj (HEV) varijanti. Takva tehnologija je nova za Volkswagenov kompakt. Njemački proizvođač razvija novi hibridni motor kako bi se, između ostalih, natjecao s Toyotom. Osim toga, u konkretnom slučaju Golfa s klasičnim hibridnim sklopom na kojem je Toyota izgradila imperiju, on će popuniti ogromnu prazninu između aktuelnih 48-voltnih blažih hibridnih (MHEV) i plug-in hibridnih (PHEV) verzija.

OGLAS

Golf TDI postaje Golf HEV

To nije tehnologija koja će biti ekskluzivna za Golf, budući da Volkswagen planira da je proširi na veliki dio svoje linije putničkih automobila. Međutim, Golf će biti nositelj standarda za ovaj motor kojim će se oživjeti stvari u konkurentnom C segmentu.

Volkswagen očekuje da će novi hibridni Golf imati dovoljno nisku potrošnju goriva da se natječe sa dizel kompaktima koji će i dalje biti dostupni na tržištu. Stoga će, u principu, oproštaj od dizelskog Golfa po pitanju efikasnosti nadoknaditi ovaj hibridni motor. Novi hibridni sklop će navodno, pored Volkswagena, biti prisutan i u Audiju. Za sada, Seat i Škoda su isključeni iz ovog plana.

Njemački proizvođač ne isključuje produženje komercijalnog vijeka Golfa osme generacije do 2035. godine. Da bi se to postiglo, čini se da je hibridna varijanta nužno potrebna. Da ne spominjemo nove propise o emisiji ispušnih plinova koji su odmah iza ugla i koji će predstavljati novi izazov za proizvođače automobila koji se i dalje oslanjaju na motore s unutarnjim sagorijevanjem.

OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM