OGLAS
Vrijeme objave: 14.12.24 @ 19:45
OGLAS

Tijekom proteklog razdoblja učenici IV.3 odjela Srednje škole “Vitez” (prehrambeni tehničari) bavili su se zanimljivim istraživanjem u kojem su s profesoricom Katarinom Vidak povezali dva predmeta, analizu hrane i marketing.

OGLAS

Zanimalo ih je daju li potrošači bolju ocjenu proizvodu ako je brand (robna marka) poznatija. Organizirali su panel za senzornu analizu proizvoda, pozvali svoje kolege i zamolili ih da kušaju i ocijene proizvode za koje ne znaju koji je brand. Nakon toga su ih zamolili da ocijene i grupu proizvoda poznatijeg i manje poznatog branda. Nisu otkrili da se radi o istim proizvodima. Rezultati koje su dobili su svakako bili zanimljivi i povod za dobru diskusiju.

Dokazali su koliko popularnost branda utječe na potrošače i da možda više utječe na izbor pri kupovini nego sama kvaliteta proizvoda. Shvatili su da je ulaganje u marketing proizvoda važno kao i ulaganje u tehnološki proces proizvodnje.

OGLAS
blaz750x200
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM