Tijekom siječnja, UEFA je nakon održanog ždrijeba obavijestila sve navijače koji su se u drugoj fazi prodaje prijavili za ulaznice za navijačke sektore za utakmice UEFA EURA 2024. o statusu njihove prijave, dok su se istovremeno različite ulaznice pojavile u (pre)prodaji na različitim internetskim mjestima, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu, piše HNS.
Rekordan interes navijača
Kompletnu prodaju i distribuciju ulaznica za EURO 2024. organizira Uefa, pa Hrvatski nogometni savez nije prodavao niti će imati u prodaji ulaznice za EURO. Također, HNS nema dodatne informacije o ždrijebu ili kupcima ulaznica u odnosu na javno objavljene informacije od strane Uefe. HNS je u rujnu obavijestio navijače o prvoj fazi prodaje kada su se navijači mogli prijaviti za ulaznice prema gradovima domaćinima, bez saznanja tko će igrati u određenoj utakmici.
Svakoj reprezentaciji namijenjeno je 10.000 ulaznica
Nakon održanog ždrijeba završnog turnira, Savez je u prosincu obavijestio navijače o drugoj fazi prodaje kada su se navijači mogli prijaviti za ulaznice u navijačkim sektorima. Podsjećamo, svakoj reprezentaciji namijenjeno je 10.000 ulaznica za svaku utakmicu prvog kruga, pri čemu je HNS odvojio 90 posto ulaznica direktno za kupnju za navijače. UEFA je u siječnju održala ždrijeb te je proteklih dana obavijestila navijače o statusu njihove prijave. Rekordan interes hrvatskih navijača očitovao se u činjenici da je Hrvatska među pet zemalja s najvećim brojem prijava, pa ne čudi kako, nažalost, velik broj hrvatskih navijača nije dobio pozitivan odgovor. Naime, za hrvatske navijačke sektore prijavilo se više od 140.000 navijača koji su pritom zatražili više od dva milijuna ulaznica za utakmice hrvatske reprezentacije.
Preprodaja ulaznica
Hrvatski nogometni savez svjestan je ponude ulaznica na različitim internetskim oglasnicima i mjestima za preprodaju ulaznica, kao i u okviru ponuda turističkih agencija, pišu Sporstek novosti. Naglašavamo kako će jedino Uefina platforma za preprodaju ulaznica biti službeno odobrena te da su svi drugi kanali kupnje neovlašteni te kao takvi nesigurni za kupce. Ulaznice koje se oglašavaju po oglasnicima je nemoguće provjeriti niti ih je moguće prebaciti na drugu osobu prije nego stvarni kupac krajem svibnja ili početkom lipnja dobije ulaznicu na svoj korisnički račun i potom je eventualno proslijedi krajnjem kupcu te se toga svaki kupac koji se odluči za takav korak izlaže riziku i mogućnosti prevare. Hrvatski nogometni savez je obavijestio nadležne institucije o pojavi takvih ulaznica na tržištu, kao i Uefu kao organizatora natjecanja. Svim navijačima preporučujemo oprez, mudrost i posebnu pažnju kako ne bi postali žrtve špekulanata i prevaranata.