Prema procjenama prva dionica brze ceste kroz Lašvansku dolinu mogla bi biti gotovo do kraja godine. Aktivnosti na terenu pokazuju kako se radi punom parom, a tvrtka JP Autoceste FBiH objavile su fotografije kojima je vidljivo više detalja na dionici od petlje Vitez i izlaza iz poslovne zone pa do petlje Nević Polje.

























Početak sekcije LOT-a 5 nalazi se poslije petlje Vitez – izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje LOT-a 4 (poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije LOT-a 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok. Na mjestu petlje brza cesta se pristupnim rampama priključuje na magistralnu cestu M-16.4 Nević Polje – Bugojno. LOT 5 je riješen kao cesta s karakteristikama brze ceste s dva prometna traka (vozni i pretjecajni) za svaki smjer kretanja. U pogledu značaja prometne uvezanosti središnje Bosne treba podsjetiti kako je brza cesta Lašva – Nević Polje u ukupnoj dužini od 24,3 kilometra odlukom Vlade FBiH proglašena cestom od javnog interesa.
Ostala četiri LOT-a čine dionice Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište – Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu), poslovna zona Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu – petlja Vitez – izlaz iz poslovne zone). Sve navedeno treba promatrati iz kuta interesa žitelja i tradicionalno jake poslovne zajednice ovoga dijela zemlje, a ilustrativan podatak koji jasno govori o značaju nove prometnice odnosi se na frekventnost prometa postojeće magistralne ceste M-5 koja je 2016. godine iznosila oko 15.500 vozila dnevno. Drugim riječima, brza cesta Lašva – Nević Polje, osim što će ubrzati protok ljudi i roba, donijet će i rasterećenje na postojećoj magistralnoj cesti.