Radovi na izgradnji trase autoceste A1 kod Zenice odvijaju se planiranom dinamikom i, kako je predviđeno, BiH bi trebala za Dan državnosti u funkciji imati 11 novih kilometara moderne autoceste. Paralelno s izgradnjom zeničke zaobilaznice, napreduju i radovi na dionici dužine 8 kilometara koja od juga vodi ka sjeveru zemlje.
Spajanjem jednog od mostova na vijaduktu Babina rijeka, impozantnog objekta na zeničkoj zaobilaznici, stvoreni su uvjeti za daljnje napredovanje na izgradnji autoceste A1. Planirano je da za Dan državnosti bude otvorena funkcionalna dionica od 11 kilometara. “Činimo sve da stignemo rok, a to je 25. studeni. Radovi idu planiranom dinamikom, zasad nemamo kašnjenja koja bi mogla ugroziti taj planirani rok završetka radova”, istaknuo je Reuf Kadrić, predstavnik Javnog poduzeća Autoceste FBiH.
Na dionici Poprikuše – Zenica sjever, koja se naslanjanja na zeničku zaobilaznicu, aktivna su radilišta na poddionicama Ponirak Vraca i Vranduk Ponirak. U vrlo složenim geomorfološkim i geografskim uvjetima radi se punim kapacitetima na izgradnji novih 8 kilometara.
“Prilično su komplicirani uvjeti rada jer je sve suženo, tu su i naselja pored kojih radimo. Ali kompanije koje izvode radove su to već svladale”, dodao je predstavnik JP Autoceste FBiH Ahmed Mušija. Pored domaćih kompanija, na izgradnji trase koridora Vc radi i nekoliko stranih kompanija. U situaciji uzrokovanoj koronavirusom, poslovi vrijedni više od 150 milijuna eura nisu bili u zastoju. “U vrijeme korone mi uopće nismo stali s radovima jer su poduzete sve mjere, tako da se rad neprestano nastavio odvijati”, kazao je Irfan Yunal, inženjer kompanije Proyapi.