Radovi na izgradnji autoceste na poddionici Tarčin – Ivan, LOT2, tunel Ivan, napreduju planiranom dinamikom. Trenutno se na gradilištu izvode radovi iskopa i izrade primarne tunelske podloge obje tunelske cijevi s južne (izlazne) strane tunela, kao i lijeve tunelske cijevi sa sjeverne (ulazne strane) tunela, priopćeno je iz Autocesta FBiH.
Osim aktivnosti na izgradnji samog tunela Ivan, trenutno se provode i radovi na izgradnji mosta Bradina, regulaciji potoka Jeha u Bradini kao i radovi na propustu i regulaciji potoka Sirovica (sjeverna strana tunela) u Vukovićima.
U narednom periodu planira se započeti sa radovima otvaranja desne tunelske cijevi sa sjeverne strane, betonskim radovima u tunelu (temelj i invert) kao i sa zemljanim radovima, iskop i pripremni radovi na glavnoj trasi autoceste.
Na gradilištu tunela Ivan, kao i na ostalim gradilištima na izgradnji Koridora Vc, za vrijeme pandemije koronavirusa radovi su se odvijali neometano, uz poštivanje svih mjera izdatih od mjerodavnih institucija.
Tunel Ivan je dvocijevni tunel sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi, uključujući portalnu strukturu, iznosi 1721,50 m, dok lijeva tunelska cijev iznosi 1761,50 m i bit će pozicionirane ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Nadmorska visina na ovoj lokaciji je u rasponu od 500 do 1020 m, a maksimalna visina nadsloja iznad tunelske konstrukcije iznosi oko 200 m. Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM).
Izvođač radova na tunelu Ivan je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo, a predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.
Vrijednost Ugovora za izgradnju tunela Ivan je 57.628.570 eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 11,4 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
U narednom periodu bit će potpisan ugovor i počet će se sa izgradnjom dionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan, ukupne dužine 4,9 kilometara.