OGLAS
Vrijeme objave: 11.04.22 @ 08:47
OGLAS

Na vijest da će rok za izgradnju dionice autoputa Tarčin – Ivan Sedlo biti probijen, reagirala je Nasiha Pozder, zastupnica Naše stranke u Parlamentu FBiH.

OGLAS

,,Već sam dugogodišnji rok izgradnje za 6,9 km autoputa u javnosti je bio više puta problematiziran. Jednako kao i cijena – 250 milijuna i 731 tisuća KM bez PDV-a. Probijanje tog roka u najavi trajat će do kolovoza, u stvarnosti tko zna koliko. I tko zna koliko će još novca biti utrošeno. Sve to dešava se u režiji istih aktera koji su na tunel Hranjen neplanski utrošili dodatnih 40 milijuna KM uz probijanje roka izgradnje. Radi se o Vladi FBiH, Autocestama FBiH i firmi Euroasfalt. Scenarij je isti – izvođač se požali na probleme koji su mogli biti predviđeni, a premijer Novalić pokaže razumijevanje i odriješi kesu s novcima poreskih obveznika. To je čovjek s najskupljim razumijevanjem na svijetu, što ne bi bio problem da to razumijevanje plaća svojim novcem. Problemi koje je izvođač ovog puta naveo su pandemija, manjak resursa na tržištu i poskupljenje građevinskog materijala. Pandemija traje već dvije godine i ti problemi su morali biti signalizirani ranije te prevazilaženi u tijeku radova kako ne bi bilo kašnjenja. Što se tiče druga dva razloga, jasno je da je nestašica i kašnjenje u isporuci građevinskih materijala prisutno na globalnom nivou i da po ovom pitanju novac neće biti dovoljan da se problem prevaziđe. Razumijevanje premijera Novalića je već najavljeno, koliko će građani morati biti strpljivi izraženo u dodatnim mjesecima gradnje, ne znamo, prenosi Fokus.ba.

Budući da smo i informacije o gradnji tunela Hranjen dobili tek nakon pritiska javnosti i parlamentaraca, tražila sam od Vlade i od autocesta informaciju o procijenjenom povećanju troškova te detaljnu informaciju o trenutnom stanju na projektu i novoj dinamici radova.

OGLAS

Premijer je najavio da će se naći ‘najoptimalnija’ rješenja. Ne treba mu vjerovati na riječ, pogotovo jer nikad takva nije našao, radilo se uvijek o najskupljim, pritom ne i najkvalitetnijim rješenjima. Ovih 6,9 km autoputa mogao bi biti novi financijski skandal Novalićeve vlade, moramo spriječiti da do toga dođe.”

OGLAS
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM