Kompanija Klas odlučila je pridružiti se klubu prijatelja SOS Dječjih sela u BiH, te podržati obitelji u kojima odrastaju djeca i mladi bez roditeljskog staranja.
Kupovinom Klas Skockanih kruhova do 31. ožujka 2023. godine, svi mogu biti dijelom kampanje “Skockani s ljubavlju da pruže ljubav” i pomoći djeci i mladima koji odrastaju u SOS Dječjim selima u BiH.
SOS roditelji djeci i mladima pružaju ljubav i pažnju baš svakoga dana nastojeći im osigurati odrastanje koje svako dijete zaslužuje.
Posebnu radost čine zajednički obroci pravljeni s ljubavlju. Upravo su važnost zajedničkih obroka u obiteljskom okruženju prepoznali u kompaniji Klas, te su odlučili dio sredstava od prodaje Skockanih kruhova donirati obiteljima iz SOS Dječjih sela u BiH.
Prijatelji kampanje “Skockani s ljubavlju da pruže ljubav” su kompanije Mercator BiH, Konzum BiH, Bingo, AS retail, Hoše Komerc, Amko Komerc, Dobrinja DD, Robot, Tropic/Crvena Jabuka, Penny plus, Onogošt Sokolac, Power marketi, Piemonte d.o.o., Fis Vitez, Fructa trade, Marketi AS te u njihovim prodajnim objektima možete kupiti Skockane kruhove i biti dio humane priče!
Kada stvarate s ljubavlju, onda samo ljubav i možete pružiti!
Ovom kampanjom kompanija Klas zatvara svoju godinu jubileja, u kojoj su proslavili 120 godina uspješnog poslovanja koje temelje na dugogodišnjem povjerenju njihovih potrošača i društvene zajednice i 50 godina brenda Zlatni puder.