Završni radovi na dionici Poprikuše – Nemila su u toku, a rade se u okviru izgradnje Koridora 5C, te bi mogli biti gotovi do listopada ove godine.
Kako je pojasnila šefica izgradnje Jasmina Mihajlović, radi se o 5,5 kilometara autoputa te obuhvaća most Golubinja 1, Viadukt Golubinja 1, zatim petlja i odmorište Golubinja, most Željeznica…
S obzirom na intenzivne radove na ovoj, ali i na dionici od Zenice prema Nemili, očekuje se da većinski dio autoputa od Zenice prema Doboju tokom sljedeće godine bude u funkciji.
U okviru ovoga je i nekadašnji tunel Golubinja, a sada tunel Bosna, koji se nalazi između Zenice i Žepča i dug je 3,6 kilometara, a radi se o trenutnom najdužem cestovnom tunelu u našoj zemlji.
Ovaj tunel značajno će skratiti put od Sarajeva prema sjeveru zemlje jer omogućava izbjegavanje obilaska brda i vožnju kroz kanjon.
Čak 4,6 kilometara ove dionice predstavljaju objekti, a tim se može vidjeti kompleksnost ove dionice za izgradnju.

Izgradnja dionice Poprikuše – Nemila (Screenshot)
Kada je riječ o izazovima prilikom gradnje, izvođač se prilikom iskopa tunela susreo sa geologijom koja je bila mnogo složenija nego u natječajnoj dokumentaciji. Točnije, radilo se o geološkom fenomenu koji se prvi put vidio na ovim prostorima zvani “block-in-matrix”.
On podrazumijeva da se unutar tla nalaze veliki i mali blokovi te je to iziskivalo veće financijske troškove.
Očekivanja su da bi radovi mogli biti gotovi do kraja kolovoza, odnosno početka rujna te onda slijede nove faze te bi do listopada ove godine trebao biti završen ovaj proces.