Digitalizacija i promjene u potrošačkim navikama ubrzale su širenje e-trgovine, koja postaje ključni kanal maloprodaje i u Bosni i Hercegovini.
Prema podacima E-commerce asocijacije u BiH, promet u online trgovini porastao je za 700 posto od 2021. godine do danas. Predsjednik E-commerce asocijacije u BiH Orhan Gazibegović istaknuo je kako podaci i trendovi pokazuju da će online trgovina nastaviti rasti, posebno u kontekstu neradne nedjelje, kada potrošači sve češće kupuju putem interneta. Hrvatska pošta Mostar bilježi povećan broj internetskih narudžbi i pošiljki, zbog čega je poduzela niz mjera kako bi rasteretila sustav dostave. Direktorica Ureda marketinga i korporativnih komunikacija Hrvatske pošte Mostar Danijela Brkić najavila je uvođenje stroja koji će moći sortirati do 4000 pošiljaka na sat, kao i uvođenje paketomata koji će omogućiti korisnicima fleksibilnije preuzimanje pošiljaka.
Zastupljenost online trgovine u BiH do sada je bila ispod europskog prosjeka, no dolaskom platforme Temu u rujnu prošle godine zabilježeno je veliko zanimanje kupaca. Do danas je u BiH stiglo gotovo pola milijuna narudžbi s te kineske platforme. Gazibegović je naveo kako dosadašnji rad Temua u BiH nije izazvao probleme s narudžbama, a sustav poslovanja temelji se na online plaćanju, uz garanciju povrata novca ili ponovnog slanja paketa u slučaju kašnjenja isporuke. Stručnjaci upozoravaju da je dolazak Temua otvorio pitanje održivosti poslovnih modela temeljenih na preprodaji, budući da potrošači sada imaju izravan pristup proizvodima iz Kine. Ipak, domaći trgovci i dalje imaju određene prednosti, poput brže isporuke, mogućnosti povrata robe i izbjegavanja dodatnih troškova, poput carine i PDV-a.