Projekt “zaključavamo cijene” kojim se cijene za 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda smanjuju i zaključavaju na period od tri mjeseca pokrenulo je Federalno ministarstvo trgovine zajedno s Udruženjem poslodavaca, udruženjima potrošača i Sindikata trgovine.
Kako je rečeno na današnnjoj konferenciji do sada je 13 firmi potpisalo Protokol o sudjelovanju u projektu „zaključavamo cijene“. Te firme su YimoR d.o.o, UTD BEST d.o.o., Konzum d.o.o., Merkator d.o.o., Bingo d.o.o., Hoše komerc, Amko komerc d.o.o., Dobrinja d.o.o., Ronot d.o.o., Naš Market d.o.o., Deny Prom d.o.o., Madi d.o.o. i Namex d.o.o.. Projekt službeno stupa na snagu 15. prosinca i trajat će do 15. ožujka. Dogovorena je niža i “zaključana” cijena za 40 + proizvoda, koji će biti obilježeni logom izrađenim za ovu namjenu.