OGLAS
Vrijeme objave: 18.10.22 @ 21:15
OGLAS

Facebook nastavlja da daje sve veću prednost zabavnom video sadržaju po uzoru na TikTok, uz najavu da će u travnju sljedeće godine povući karakteristiku “Instant članaka” koju je uveo 2015. godine.

OGLAS

Instant članci su izdavačima trebali da pruže zanimljiviji način predstavljanja svojih članaka na Facebooku pomažući im da povećaju angažman čitatelja unutar aplikacije. Facebook je u tom scenariju izdavačima trebalo da služi kao dodatak njihovim glavnim stranicama.

Ali tijekom vremena je izgradnja odnosa s izdavačima postala manji prioritet jer se Meta sve više orijentira prema video sadržaju.

OGLAS

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg, prenosi SocialMediaToday, nedavno je primijetio da gledanje videa čini 50% vremena provedenog na Facebooku, dok je Reels najbrže rastući format sadržaja na Facebooku i Instagramu prema čemu je jasno da video postaje najprivlačniji format sadržaja.

OGLAS

,,Trenutno manje od 3% onoga što ljudi širom svijeta vide na Facebookovom Feedu su postovi s linkovima na novinske članke. I kao što smo rekli ranije ove godine, kao poduzeću nema smisla pretjerano ulagati u područja koja nisu u skladu s preferencijama korisnika”, prenosi Axios.

OGLAS
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM