Predavanje na temu prevencije raka dojke održano je jučer, u Frizerland centralnoj poslovnici u Vitezu, a predvodio ga je dr. Harun Drljević, predsjednik Ljekarske komore Federacije BiH i primarijus Kantonalne bolnice Zenica.
Ovo korisno predavanje Frizerland je, u suradnji s Udrugom građana “Svjetlo” iz Viteza, poklonio svojim djelatnicama, suradnicama i prijateljicama, kako bi se informirale o simptomima ove opake bolesti, kao i o načinima prevencije, traženja i pružanja pomoći, s ciljem da će i one same sve naučeno, moći prenijeti drugim ženama u svojoj obitelji i okolini.
Na važnost redovnog samopregleda ukazao je i sam dr. Drljević istaknuvši kako je samopregled danas, u vrijeme pandemije korona virusa, kada se u zdravstvenim situacijama uglavnom, rješavaju samo najhitniji slučajevi.
„Ako žena u svojoj porodici nije imala slučajeve oboljenja od karcinoma dojke, onda bi od 40-te godine trebala početi s redovnim mamografijama, a već od 20-te godine trebalo bi razvijati kulturu samopregleda. Ako je npr. majka imala ovu dijagnozu s (N) godina, tada bi kćerka trebala započeti s pregledima 10 godina ranije.“- istaknuo je dr. Drljević.
Nakon predavanja, predsjednica UG “Svjetlo”, Dragica Jurčević, istaknula je značaj uključivanja privatnih poduzeća u humanitarne akcije koje vodi ovo udruženje:
„Čak i minimalna materijalna podrška poduzeća, kao što su put do Sarajeva za oboljele ili novooperirane žene, ili poklon paketići s proizvodima, ugroženim ženama mnogo znače. To nije samo karta do Sarajeva ili poklon – proizvod, to je znak da netko misli na njih, da nada ipak postoji“.
Predavanje dr. Haruna Drljevića jedna je u nizu ovomjesečnih aktivnosti koje je Frizerland posvetio borbi protiv raka dojke, pored humanitarne akcije Think Pink u suradnji s udruženjem Think Pink- Zajedno smo jedno i brendovima Olivia Garden i Wet Brush.
U Frizerland poslovnicama, do kraja mjeseca oktobra/ listopada svi kupci imat će priliku kupiti ružičasti paketić proizvoda za kojeg će platiti – donirati željeni iznos udruženju Think Pink, a uz kupovinu bilo koje četke za kosu proizvođača Olivia Garden ili Wet Brush, 1 KM bit će izdvojena za pomoć ženama oboljelima od raka dojke.