Djed Božićnjak slavno dolazi preko dimnjaka kako bi podijelio božićne darove svake godine, ali u modernom dobu nemaju svi dimnjak. Dakle, što učiniti kada vaša stambena zgrada nema dovoljno ognjišta i dimovoda?
To je pitanje na koje dječak želi odgovoriti u Coca-Colinoj globalnoj božićnoj reklami, koja je debitirala ovog tjedna. Kreiran od strane agencije DentsuMB U.K., dugometražni spot priča priču o mami i sinu koji se useljavaju u novu stambenu zgradu, samo da bi atmosfera bila tmurna i daleko od praznične. Inspiriran crtićem o Djedu Mrazu koji raznosi darove, dječak kreće u ambiciozni građevinski projekt.
Spot prikazuje dječaka kako koristi pomične kutije kako bi sagradio dimnjak uz požarne stube svoje zgrade. Kada njegovi susjedi vide što namjerava, pridružuju mu se, a projekt prerasta u gradnju kroz cijelu zgradu.
Međutim, saznajemo kako smisao dimjaka nije bio da dječak donese darove, već da donese trenutak radosti njegovoj izoliranoj susjedi, koja se u konačnici pridružuje večeri koju su dječak i njegova majka pripremili za sve stanare zgrade.
Ulazimo u drugu sezonu adventskog razdoblja koja je pod sjenom pandemije Covid-19, stoga je sam koncept Coca-Cola reklame rođen iz ideje o tome koliko ljudi diljem svijeta živi u neposrednoj blizini jedni drugima, a da se zapravo ne poznaju. Slično kao što je svijet izašao iz karantene u posljednje dvije godine, susjedi postupno izlaze iz izolacije i otkrivaju da imaju mnogo toga zajedničkog, piše journal.hr.
Cijeli adventski Coca-Cola spot možete pogledati u nastavku.