OGLAS
Vrijeme objave: 07.04.23 @ 07:47
OGLAS

Riblja pita, pečena piletina i pizza među najboljim su “nekonvencionalnim” izborima za uskrsni ručak, prema istraživanju. Anketa u kojoj je sudjelovalo 2000 odraslih, koji obilježavaju blagdan, pokazala je da, iako je pečenje još uvijek na vrhu za većinu (51 posto), drugi izbori poput čobanca, odreska i salate također su vrlo popularni, piše Express.

OGLAS

Sedam od deset onih koji slave Uskrs ove će godine uživati ​​u nečem drugom osim janjećeg pečenja, a dvije trećine ni ne znaju da se to smatra tradicijom. Naime, janjetina se obično jede za proslavu Uskrsa, a kršćani su povijesno birali to meso u spomen na Isusa. Također se pokazalo da su, iako će 67 posto njih najvjerojatnije obilježiti prigodu obiteljskim ručkom, aktivnosti kao što su odlazak u pub, kupovina ili filmski maraton također visoko na dnevnom redu tijekom razdoblja praznika. Muškarci također imaju dvostruko veću vjerojatnost da će uživati ​​u sportskim događajima, teretani ili čak putovanju u inozemstvo tijekom uskršnjih praznika nego žene.

To se događa unatoč tome što 77 posto njih tvrdi da se drže tradicije kada slave praznike, prema istraživanju koje je naručio Sainsbury’s. Od onih koji ipak jedu pečenje, 31 posto i dalje jede tradicionalnu janjetinu, dok se četvrtina odlučuje za piletinu, a govedina i puretina također su popularne opcije. Mnogi svoju uskršnju pečenku podižu božićnim klasicima kao što su nadjev (28 posto) i hrenovke u tijestu (16 posto), iako je klasični pečeni krumpir (59 posto) na prvom mjestu kao omiljeni prilog. 

OGLAS

,,Mnogi kupci razvijaju svoje uskršnje prehrambene tradicije i traže nove načine da uživaju u praznicima. Dok većina dodaje svoj stil klasičnim jelima, neki posve izmišljaju uskrsne norme i, kao rezultat toga, pojavljuju se novi prehrambeni trendovi. Potrošači mlađe generacije više su eksperimentalni nego starije generacije, kombiniraju modernu i tradicionalnu hranu kako bi stvorili jedinstvena i personalizirana iskustva s hranom koja zadovoljavaju njihove ukuse i stvaraju im radost”, rekla je dr. Amna Khan, stručnjakinja za ponašanje potrošača. Bez obzira na preferencije obroka, hrana igra veliku ulogu, a 77 posto se slaže da dodaje radost u slavlje Uskrsa. 

OGLAS

Sedam od deset njih barem su jednom bili domaćini proslave za prijatelje i obitelj u prošlosti, ili to žele u budućnosti, prema podacima OnePoll.com. Povijesno gledano, domaćini za Uskrs potrošili su u prosjeku 71.78 eura u prošlosti, ali više od polovice (51 posto) onih koji slave blagdan traže načine da uštede novac zbog krize troškova života. Dr. Amna Khan dodala je: „Kriza troškova života tjera nas da budemo kreativni s potrošnjom, kako bismo bili sigurni da još uvijek možemo učiniti praznike poput Uskrsa posebnima kako bismo si olakšali život. Proslava Uskrsa s prijateljima i obitelji uz uživanje u hrani savršena je prilika za mnoge ljude diljem zemlje. Mnogi će potrošači pametno birati hranu, birati jeftinije alternative ili jednostavno zamijeniti izbor hrane potpuno drugačijom opcijom.”

OGLAS
OGLAS
blaz_750x200
OGLAS
Oglasi
LM