OGLAS
Vrijeme objave: 20.05.22 @ 10:51
OGLAS

SUV C segment je najprodavaniji na Starom kontinentu. O velikom naletu SUV segmenta priča se već godinama, no činjenica je kako je ta niša praktično uništila MPV modele, a ujedno i minimalizirala sudjelovanje limuzina na europskom tržištu.

Podaci za ožujak ukazuju da je SUV C segment bio najpopularniji među Europljanima sa više od 233.000 registracija (-19%). Odmah iza njega nalaze se subkompaktni krosoveri. Za takve četvorotočkaše, kao što je recimo Toyota Yaris Cross, tijekom ožujka se odlučilo više od 201.000 potrošača u ovom dijelu svijeta, uz pad prodaje od 13%.

OGLAS

Tek na trećoj poziciji nalaze se tradicionalni hečbek aduti iz B segmenta, koji iako dominiraju listom najprodavanijih modela, ipak u zbiru prepuštaju lidersko mjesto braći sa “proterenskim” izgledom.

U ožujku je ukupno prodato 189.604 vozila iz ove klase, što predstavlja za 22% slabiji rezultat naspram ožujka 2021. godine.

OGLAS

Nekadašnji europski bestseleri iz C segmenta i dalje se dobro drže, ali su daleko od vodećih klasa. Kompakti su u trećem mjesecu 2022. godine nakupili 142.628 registracija, uz vrlo izražen manjak od 32%. Osim pomenutih segmenata, apsolutno sve ostale klase imaju uvjerljivo manje od 100.000 isporučenih vozila u navedenom mjesecu, što dovoljno govori o frapantnoj razlici koja se stvorila između SUV segmenta i ostatka tržišta.

OGLAS

Šta više, rast popularnosti SUV modela je, primjera radi, toliko ubio MPV klasu, da se u zvaničnim izvještajima više ni ne pominje diferencijacija među minivanovima po gabaritima.

OGLAS

Ne, svi MPV modeli zajedno su u ožujku u Europi imali 17.213 dostavljenih vozila. E, to se zove tragedija, prenosi AutoRepublika.

OGLAS
blaz_750x200
OGLAS
Oglasi
LM