Danas je u Velikoj dvorani Općine Novi
Travnik održana 8. redovita sjednica
Općinskog vijeća Novi Travnik, a
usvojeno je svih 13 točaka dnevnog
reda.
Poseban naglasak je stavljen na prve tri
točke dnevnog reda i to na:
Razmatranje Izvješća o financijskoj
reviziji Općine Novi Travnik za 2020. godinu; Prijedlog Odluke o usvajanju Izvješća o izvršenju proračuna i o realizaciji kapitalnih potpora i izdataka Riznice Općine Novi Travnik za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. godine i Prijedlog Odluke o usvajanju Izvješća o korištenju sredstava tekuće pričuve za prvih 12 mjeseci 2020. godine.
U prvoj točki dnevnog reda utvrđeno je
nekoliko nepravilnosti kod izvješća o
financijskoj reviziji, ali će svi zaključci i
promjene biti dogovorene kroz daljnji
rad.
Druge dvije točke vezane za prethodno razdoblje su usvojene, no ono što je od posebnog interesa za građane Novog Travnika i poslovne subjekte zaključak koji se tiče pokretanja procedure izrade Nacrta
također zakona o radnom vremenu određenih djelatnosti, s naglaskom na trgovine. U idućem razdoblju kreirat će se nacrti i odluke, a potom i javna rasprava na temu zaštite radnika i utvrđivanja radnog vremena. Po završetku javne rasprave bit će odlučeno hoće li se
zabraniti rad nedjeljom na području
Općine Novi Travnik.
,,Općina će kroz proceduru koja je
je predviđena poslovnikom kroz javnu raspravu i interes donijeti najpravilnije
rješenje koje će zadovoljiti sve strane. Kroz
razgovore s gospodarskim
subjektima drugih općina gdje je ovaj
prijedlog proveden na prihodovnoj
strani ima itekako pozitivne pokazatelje
da je rad nedjeljom veći trošak za njih,
nego što je prihod”, izjavio je načelnik
Općine Novi Travnik, Stjepan Dujo.
Izvor: notra.ba