Meta želi uvesti opcije pretplate za korisnike Instagrama i Facebooka u Europi, piše Reuters. Korisnici koji bi plaćali pretplatu izbjegli bi prikazivanje oglasa na tim platformama.
Reuters piše da se razgovaralo o nekoliko opcija, ali da je zasad plan od 10 eura mjesečno najizvediviji. Za mobilne uređaje pretplata bi iznosila 13 eura jer bi Meta morala uračunati provizije Applea i Googlea. Za tu cijenu bi pretplatnici imali pristup Instagramu i Facebooku bez oglasa.
Opcija bi trebala biti predstavljena kroz nekoliko mjeseci. Na ovaj način Meta se pokušava uskladiti s propisima Europske unije zbog kojih joj prijeti ograničavanje mogućnosti personalizacije oglasa za korisnike bez njihovog pristanka.
Pretplatu je, piše Android Authority, već počeo testirati i TikTok, ali zasad samo u SAD-u. Ondje su neki korisnici već dobili opciju da se pretplate na TikTok za 4.99 dolara. Oni koji odaberu besplatnu verziju mogu nastaviti koristiti aplikaciju, samo uz prikazivanje oglasa.
Podsjetimo, X (donedavni Twitter) je već uveo pretplatu. Pretplata na Netflix košta 7.99 eura, Spotify naplaćuje oko 11 eura, a YouTube oko 12 eura.