OGLAS
Vrijeme objave: 03.02.23 @ 13:50
OGLAS

Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog porijekla, pišu njemački mediji. Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?

Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.

OGLAS

Lidl sada želi promijeniti ponudu, te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.

Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.

OGLAS

Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.

OGLAS

OGLAS
blaz_750x200
OGLAS
Oglasi
LM