Kako smo ranije pisali kompanija Telemach od ove godine u vlastitoj programskoj shemi ne nudi kanale Arena sport što je kod dijela korisnika izazvalo negodovanje, a u sve se uključio i ombudsmen za zaštitu prava potrošača u BiH koji je klijente ove kompanije na poseban način ohrabrio na žalbe i traženje vlastitih prava temeljem važećih pravilnika i ugovora.
Kako doznaje viteški.ba i na prostoru Središnje Bosne veliki broj korisnika usluga televizije, interneta i fiksne telefonije negodovao je zbog gubitka kanala koji prenosi utakmice Hrvatske nogometne lige i Svjetskog rukometnog prvenstva, što se s posebnom pozornošću pratilo u posljednje vrijeme, a kompanija Telemach pregovara s kupcima kako bi ih kroz druge pogodnosi zadržali pod svojim okriljem.
Tako nam se javio čitatelj sa željom da s čitateljima portala viteški.ba podijeli vlastita iskustva. Kazao nam je kako se putem korisničke službe Telemacha žalio te uz isprike dobio mogućnost uvođenja dodatnih televizijskih kanala što je odbio nakon čega je pozvan iz kompanije na dodatne razgovore gdje mu je ponuđeno obnavljanje postojećeg ugovornog odnosa s dvanaestomjesečnim popustom od 15% na račun, dok se javljaju i drugi čitatelji koji navode kako su osigurali popuste i od 20%, što kako neslužbeno doznajemo iz Telemacha ovisi od opsega postojećih usluga i aktualnog ugovora.
Ranije je Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača objavila kako skreće još jednom pozornost na pravo izbora u konkretnom slučaju, a to je pravo raskida konkretnog ugovora u roku od 30 dana od nastupa promjene ili pravo dogovora druge usluge, tj. ugovornog aranžmana kojim bi bili obeštećeni i zadovoljni kao korisnik. Nadalje, raskid ugovora se vrši slanjem pisane obavijesti o raskidu ugovora zbog promjene uvjeta i opisa usluga koji su u potpunosti nepovoljniji za Vas sa dokazom da je ista zaprimljena (dokaz o preporučenoj pošiljci ili pečat protokola Telemacha) zajedno sa povratom opreme dane na ime ugovora uz izmirenje svih obveza do trenutka raskida ugovora. Naime, vraćanjem opreme prestaje faktična mogućnost korištenja usluge te se ne može dokazati korištenje ugovorene usluge. Sva eventualna potraživanja prema Vama Telemach mora dokazati na sudu, tj. mora Vas tužiti.
Napominjemo da niste dužni poštovati otkazni rok od 15 dana kao ni platiti uslugu za vrijeme trajanja tog otkaznog roka, naveo je ombudsam.