Kako portal viteški.ba doznaje prije nekoliko dana je u Vitezu boravilo izaslanstvo Javnog poduzeća Ceste Federacije BiH na čelu s ravnateljem poduzeća Ljubom Pravdićem. Izaslanstvo Cesta FBiH, u kojemu su bili prvi Pravdićevi suradnici, kao i predstavnici IPSA instituta i Ministarstva prostornog uređenja Federacije BiH susrelo se s menadžmentom Općine Vitez i poduzetnicima iz Viteza koji su itekako zainteresirani za pitanje početka gradnje brze ceste kroz Poslovni centar 96 Vitez.
Glavna novost kada je u pitanju gradnja brze ceste kroz Vitez (od stolarije Mlakić do Eurodoma u Biloj, duljine oko 4 km) je novi izgled projekta, posebno kada su u pitanju priključci na brzu cestu i lokalne, servisne prometnice. Naime, ranijim projektom, a o čemu je viteški.ba pisao, bilo je predviđeno pet rotora i dvije servisne prometnice koje bi bile jednosmjerne.
S tim rješenjem se složila lokalna zajednica no Vlada Federacije odbila je financirati projekt jer, kako kažu iz Vlade, projekt ne odgovara profilu brze ceste te je JP Ceste Federacije sada predstavilo novo rješenje oko kojega će se u narednim danima voditi usuglašavanja na liniji Općina- poduzetnici- Ceste Federacije. Novim projektom predviđena su tri rotora (kružna toka) i to prvi kod stolarije Mlakić, drugi između Fisa, GMS-a i Kristala te treći na izlazu iz Poslovnog centra prema Travniku u mjestu Bila gdje je predviđen i most iznad rijeke Bila. Na lokaciji dva kružna toka koji su izbačeni u odnosu na prvi projekt bit će potputnjaci (predviđene visine 4 metra) za prometovanje vozila na liniji Divjak-farma-Kremenik i Stari Vitez- Krčevine. Opravdano se postavlja pitanja kako će u naselje Krčevine ili Jardol stići kamion ili šleper, a to pitanje je već istaknuto te su iz Cesta FBiH obećali taj problem uvažiti i ponovno ponuditi novo rješenje. Također, rotori će biti u formi nadvožnjaka sa silaznim trakama prema servisnim cestama koje su, prema ovom projektu, dvosmjerne s nizom ulaza i izlaza kao što je današnja magistralna cesta. Time bi kroz PC 96 bilo u funkciji osam kolovoznih traka, a rizik za prometne nesreće na brzoj cesti bio bi znatno smanjen jer bi kolovozne trake širine 355 cm bile odvojene betonskom ogradom New Jersey.
Navedene promjene iziskivat će dodatno vrijeme za pribavljanje niza dozvola i suglasnosti, a prema procjeni stručnjaka veliko je pitanje hoće li odabrani izvođač radova (Hering i Trgošped) prihvatiti se ovoga posla s novim objektima na brzoj cesti i svim poskupljenjima kojima svjedočimo. Ukoliko se ipak bude morao raspisati i novi natječaj za izbor izvođača radova uistinu je teško predvidjeti početak radova na cesti čija se gradnja najavljuje dugo godina. Prema sudionicama samog projekta izvjesnije je kako će početak radova biti na dionici od Nević Polja prema Vitezu, a implementator tih radova je JP Autoceste FBiH.