Nakon što je portal Viteski.ba prije deseta dana objavio ekskluzivne snimke početka asfaltiranja dionice brze ceste Lašva-Nević Polje, Lot 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje, dužine nepunih pet kilometara, postavilo se pitanje što će biti po okončanju svih radova.
Iako radovi kasne mnoge je obradovala vijest o njihovoj finalizaciji, a kako je dionica podijeljena na više lotova važno je kazati da na ostalim radovi nisu još na vidiku. To dovodi u pitanje sudbinu dionice od Mošunja do Nević Polja, a za više detalja novinari portala viteski.ba razgovarali su nadležnim iz JP Autoceste FBiH.
Brza cesta Lašva – Nević Polje kroz srednju Bosnu ukupne dužine od 24,5 km jedna je od važnih prometnica čija je izgradnja u toku. Dio je brze ceste Lašva – Travnik – Jajce. Trenutno se radi prva faza – Lot 5, točnije petlja Vitez (izlaz iz poslovne zone) – Nević Polje, a rok za završetak radova je planiran do kraja studenog ove godine, rekli su iz Autoceste, tvrtke nadležne za gradnju dionice.
Govoreći o nastavku gradnje kroz Vitez istaknuli su kako su JP Autoceste FBiH prioritetno poduzele sve pripremne aktivnosti za izgradnju Lot 4, a u skladu sa Odlukom Vlade FBiH o usvajanju programa utroška sredstava “Kapitalni transferi javnim poduzećima” za 2024. godinu- izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje-LOT 4: Poslovna zona Vitez, kojom su JP Autoceste FBiH definirane kao implementator predmetnog projekta.
Shodno tome Planom poslovanja za 2024. godinu predviđena je dopuna dokumentacije, te otpočinjanje procesa eksproprijacije. U proteklom periodu sva dokumentacija je preuzeta od JP Cesta FBiH, te su objavljeni razgovori sa gospodarstvenicima i Općinom Vitez, pokrenute aktivnosti na dopuni dokumentacije, te započinjanju eksproprijacije, što predstavlja preduvjet za sam početak izgradnje.
Ove aktivnosti se provode sa ciljem žurnog stavljanja u funkciju već velikim dijelom izgrađenog Lot-a 5 čime će se ostvariti funkcionalnost brze ceste na ovom potezu i staviti u promet dio brze ceste u duljini od oko 10 kilometara.