Tijekom 2020. i 2021. godine vršena je rekonstrukcija dionice magistralne ceste M-5 od km 3+900-5+00 u mjestu Bila (općina Vitez) na dionici puta Bila- Travnik. Izvođač radova je bilo poduzeće Doboj putevi.
Nakon godinu dana od završetka radova na brojnim mjestima navedene dionice ceste, čija je rekonstrukcija koštala više od 800 000 KM, ista je popucala i propala te nije dovršena horizontalna i vertikalna signalizacija, a sve je vidljivo na fotografijama u našoj galeriji. Sve to izazvalo je negodovanje sudionika u prometu na ovom izuzetno frekventnom putnom pravcu.
Kako bismo istinito javnost informirali o navedenom tražili smo odgovore od Javnog poduzeća Ceste FBiH tko je bio nadzor nad radovima i koji su razlozi propadanja i pucanja ceste te što će JP Ceste FBiH poduzeti kako bi se problem riješio.
„Obzirom na stanje ceste, ugodnost vožnje i geometrijske karakteristike na potezu magistralne ceste M5 Nova Bila – Vitez, godine 2020. urađen je projekt presvlačenja kolovoza, ograničenog opsega i privremenog karaktera. Očekivano je došlo do pojave oštećenja na ovom potezu koji zahtijeva potpunu rekonstrukciju“, naveli su iz JP Ceste FBiH te dodali:
„Veći zahvati na rekonstrukciji kolovozne konstrukcije na pomenutom potezu će se raditi nakon izgradnje dionice brze ceste Lašva – Travnik. U međuvremenu izvršit će se sanacija kolovoza kroz „pojačano” redovno održavanje“.