viteski.ba logo
Zrak u vitezu
OGLAS
Vrijeme objave: 04.04.23 @ 07:27

Najveći brend kompanije Nestlé ove godine obilježava čak 85 godina. Povodom velike godišnjice, NESCAFÉ još jednom podsjeća na dostignuća u održivosti uzgoja kave pri čemu ključnu ulogu u tom području imaju uzgajivači, a potom i način na koji se kava proizvodi, pakira i konzumira. Imajući na umu svoj utjecaj i činjenicu da se u jednoj sekundi u svijetu popije 6.000 šalica NESCAFÉ kave, Nestlé ostaje predan pozitivnom utjecaju na živote ljudi i planete, od farme do šalice. 

Zamislite 360.000 ljudi, koji piju šalicu NESCAFÉ kafe u minuti u isto vrijeme na istom mjestu. Bilo bi to kao da stanovnici bosanskohercegovačkih gradova Trebinja, Brčkog, Mostara, Doboja, Visokog i Bihaća  simultano uživaju u šalici omiljenog napitka brenda kave.

OGLAS

Obilježavanje 85. godišnjice znači isticanje nekih dostignuća brenda u pogledu održivosti: kava koja se koristi u tvornicama u Europi dolazi iz 100 posto odgovornog procesa nabave, a dobiveni talog od NESCAFÉ kave koristi se za napajanje njegovih proizvodnih centara, čime se štede drugi energetski resursi. Osim toga, sva kava u kojoj svakodnevno uživamo dolazi iz 100 posto odgovornog uzgoja, što znači da NESCAFÉ sada osigurava put sirovina od bilo koje plantaže do bilo kojeg distribucijskog centra. Nescafe Pure soluble već ima jedno od najodrživijih pakiranja: metalne limenke i čaše koje se mogu ponovno iskoristiti i beskonačno reciklirati, a nedavno je pakiranje NESCAFE 3u1 promijenjeno i sada je cijelo pakiranje dizajnirano s ciljem jednostavnije reciklaže. 

OGLAS

Količina popijene kave u prosjeku je dovoljan motiv da Nestlé, najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, uloži enormne napore u cilju osiguravanja održive potrošnje kave i ekonomsko-ekološkog ekosustava kroz koji će se priroda moći regenerirati i ponuditi željeni proizvod desetljećima od sada.

OGLAS

„Održivost je u srcu brenda NESCAFÉ, a to je vidljivo i u našoj komunikaciji s potrošačima. Naš cilj je povesti potrošače na jedinstveno putovanje i pokazati im napore kompanije koji stoje iza njihove šalice omiljene NESCAFÉ kave. To uključuje uzgoj kvalitetne kave, proizvodnju, pakiranje te načine isporuke. Predani smo pozitivnom utjecaju na živote uzgajivača kave, kao i na planetu, a to je moguće samo zahvaljujući ljubavi i povjerenju naših potrošača prema brendu NESCAFÉ“, kazala je Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe.

Oglasi
LM