viteski.ba logo
Zrak u vitezu
OGLAS
Vrijeme objave: 31.08.23 @ 09:34
OGLAS

Dok se birokrati Europskog parlamenta iživljavaju na benzincima i dizelašima koje od 2035. godine planiraju u potpunosti zabraniti, pojedini proizvođači automobila i dalje plove kontra struje.

OGLAS

Iako je i Volkswagen odavno prihvatio nametnuti trend elektrifikacije, njemačka kompanija i dalje vozi na dva kolosjeka, s potpuno električnim modelima ID. obitelji, ali i klasičnim benzincima i dizelašima koji dosegom drže standard nezamisliv autima na struju. Upravo zato, Nijemci ne planiraju položiti svoje tradicionalno jako oružje već su kompletan arsenal motora s unutarnjim izgaranjem ugradili u potpuno novi Passat kojeg smo upravo upoznali uživo na svjetskoj premijeri u Braunschweigu, piše Jutarnji.

Odmah u startu valja naglasiti da na tržište stiže samo karavanska izvedba koja dijeli platformu sa Škodom Superb i koja će silaziti s istih proizvodnih traka tvornice u Bratislavi. Umjesto limuzinske izvedbe Passata, Volkswagen će krajem godine ponuditi potpuno električnu limuzinu ID.7., koja bi trebala zadovoljiti apetite kupaca za takvom karoserijskom formom.

OGLAS

O NOVOM PASSATU

OGLAS

Novi karavan osjetno je veći od prethodnika, duži je 14 i širi dva centimetara, a međuosovinski razmak je rastegnut dodatnih pet centimetara čime je osiguran dodatni prostor za smještaj nogu putnicima straga. Povećan je i kapacitet prtljažnika za 40 litara (140 kada su stražnja sjedala preklopljena) i sada iznosi 690 litara (1920). Što se tiče vizualnih rješenja izvana, VW se očekivano odlučio za racionalni, evolucijski pristup s minimalističkim korekcijama, bez izmišljanja tople vode. No, iako na prvi pogled djeluje vrlo slično prethodniku, dizajnerskih novosti ima na pretek. Od atraktivnije prednje maske i prednjeg poklopca, uskih prednjih svjetala s Matrix tehnologijom do elegantnije linije krova. Ulazak u kabinu otkriva potpuno novo okruženje kojim dominiraju ogromni digitalni ekrani. Veličina novog infotaiment zaslona u serijskoj verziji je 32 centimetara (12,9 inča), dok je u boljoj opremi ili kao opcija ponuđen 38 centimetara veliki zaslon (15 inča). Nov je i Head-up zaslon, ali i opcijska ergoActive sjedala namjestiva u 14 položaja, s funkcijama masaže i klimatizacije. Novi VW Passat vozi na najnovijoj evoluciji naširoko korištene MQB platforme koja je u ovom slučaju osjetno ažurirana u pogledu sigurnosti, tehnologije, ali i same vožnje. Zahvaljujući MQB Evo platformi, Passat nudi pravi švedski stol pogonskih sklopova. Provjereni turbodizelaš (2.0 TDI) dostupan je u izvedbama sa 122, 150 i 193 KS, turbobenzinac (2.0 TSI) sa 204 i 265 KS, a tu su i mild-hibridni turbobenzinac (eTSI) sa 150 KS te dva potpuno nova plug-in hibrida (eHybrid) sa 204 i 272 KS. U kombinaciji sa baterijom kapaciteta 19.7 kWh, plug-in hibridi isključivo na struju mogu prijeći do 100 kilometara. AC punjenje je brže kod svih eHybrid verzija, a DC punjenje također je prvi puta moguće u okviru serijske opreme. Sve verzije Passata Variant serijski dolaze s automatskim DSG mjenjačem, a uz snažnije motorizacije dostupan je i 4Motion pogon na sve kotače. Službena premijera za javnost rezervirana je za idući tjedan na Salonu u Munchenu, a dolazak na tržište predviđen je u prvom kvartalu iduće godine. Cijene za hrvatsko tržište još nisu poznate, no kao orijentir može poslužiti cijena u Njemačkoj od 39.995 eura.

OGLAS
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM